ROTFL (z pl.misc samochody)

1. Data: 2003-01-14 20:21:11

Temat: ROTFL (z pl.misc samochody)
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koledzy !
Byl u mnie ksiadz po koledzie i mowil ze trzeba ostro balowac bo
niedlugo
nadejdzie jakis "wielki post" - mam pytanie: od kogo nadejdzie ten
post i
ile mega bedzie zajmowal? I skad ksiadz wie takie rzeczy? Oni tez sa
na
grupie? Pytam bo siedze na modemie i ciezko mi sie sciaga wielkie
posty

Pozdrawiam:
Tomi
R.Laguna 1.8

pzdr

cher.

1. Data: 2003-01-14 21:03:23

Temat: Re: ROTFL (z pl.misc samochody)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

o jezu - ale dobre:)

1. Data: 2003-01-14 21:35:40

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze smiechu spadlam z krzesla i juz to wyslalam mezowi ;)

Pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2003-01-15 06:27:54

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha ha ha
<łzy> <łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><łzy><ł
zy><łzy>
ha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha
haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha haha ha ha
haha ha ha haha ha ha ha

1. Data: 2003-01-15 07:56:59

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b01re6$70i$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> na
> grupie? Pytam bo siedze na modemie i ciezko mi sie sciaga wielkie

hehehe, bombowe, ciekawe czy księżyna nie wrzasnął i nie uciekł w popłochu,
hihi

wkn

1. Data: 2003-01-15 09:11:49

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehehe, bombowe, ciekawe czy księżyna nie wrzasnął i
nie uciekł w popłochu,
> hihi
==========
Czy nie ma nikogo kto by bronil ksiedza?
W koncu Wielki Post (ten koscielny) ma cos wspolnego z
pl.rec.kuchnia. Wymaga odpowiednich przepisow! Ciekawe,
czy jak nadejdzie, to pojawia sie tu posty (wielkie lub
male) z takimi przepisami?

waldek
==========

1. Data: 2003-01-15 10:11:41

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pl.rec.kuchnia. Wymaga odpowiednich przepisow! Ciekawe,
> czy jak nadejdzie, to pojawia sie tu posty (wielkie lub

bedzie krolowac kapusta i ziemniaki.
Ja pewnie tego bede podawac dziesiatkami, bo nam sie pieniadze koncza,
hehehe, na jedzenie

wkn lazaniowa

1. Data: 2003-01-15 10:20:46

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bedzie krolowac kapusta i ziemniaki.
=========
Ach, to taka sztampa walkowana juz do znudzenia. A tyle
potraw mozna zrobic i bez miesa i bez ziemniakow i bez
kapusty...

waldek
=========

1. Data: 2003-01-15 10:24:26

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> =========
> Ach, to taka sztampa walkowana juz do znudzenia. A tyle
> potraw mozna zrobic i bez miesa i bez ziemniakow i bez
> kapusty...

to dawaj te przepisy, bede miala co jesc, jak portfel opustoszeje
doszczetnie :))))))))))))

wkn

1. Data: 2003-01-15 10:47:15

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

No to ladnie! A ja tez mam modem ;-)))))

Pzdr.

Struś

co to jest?
Re: banana split - jak to sie robi?