Re: ROZMOWA Z KOKSEM...

From: "margaretka" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ROZMOWA Z KOKSEM...
Date: Tue, 3 Jul 2001 14:12:55 +0200

Użytkownik "_Astral Voyager_" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3B40F007.9479A533@poczta.fm...
> Witam!
>
> wyobrazcie sobie taka sytuacje:
>
> idziecie sobie ulica, nagle trzech "dresow-koksow" odcina
> Ci droge i chce cie pobic... tak poprostu z nudow...
>
> Czy macie pomysly co zrobic aby jakos wybrnac z sytuacji...
> co powiedziec... jak sie zachowac... nie znasz karate,
> i nie chcesz sie bic... ot poptostu chcesz z tego wyjsc
> calo... jak i czy wogule da sie nawiazac kontakt z takim
> bezmozgowcem... w takich sytuacjach zanim sie oberwie
> mija chwilka czasu... te parenascie sekund zanim
> stracisz zeby warto by bylo wykozystac na obrone...
> [...]

Obawiam się, że z takiej sytuacji nie ma wyjścia, chyba że masz przy sobie
komórkę. Wtedy nogi za pas i w trakcie ucieczki wybijasz numer 112 po czym
informujesz policję gdzie się znajdujesz. Jeśli będziesz miał trochę
szczęścia, to być może jakiś radiowóz będzie blisko i przybędzie Ci na
ratunek :o)
Inaczej wygląda sprawa jęśli ucieczka jest raczej niemożliwa. Jednak widzę
wyjście z takiej sytuacji - może śmieszne, ale SKUTECZNE !!!
Udajesz, że właśnie dopadł Cię atak padaczki. Myślę, że chłopcy szybko
odejdą. Co o tym myślisz ;o)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a