Radiestezja i rak

21. Data: 2002-06-12 17:23:57

Temat: Re: Radiestezja i rak
Od: "Roman" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============
1. Idz sie leczyc. Polecam Sp-lekarska, tam jest duzo lekarzy i kazdy Tobie
pomoze (bedzie musial - przysiega Hipokratesa).
2. Wysterelizuj sie (rozmnazanie pisze sie przez "rz"
3. Przestan pisac, kompromitujesz sie.
4. Gdybys chcial ("hcial", wszak jestes dyslektykiem), nie piszesz o
lekach, bo nie sa przeznaczone dla mnie
6. Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby,
pzdr,
Bogdan,
================
.

22. Data: 2002-06-12 17:33:02

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

jacek - expert (g...@p...onet.pl) nowe wcielenie słynnego jacka

--
Rafał 'Raf256' Maj

23. Data: 2002-06-12 17:53:18

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>jacek - expert (g...@p...onet.pl) nowe wcielenie słynnego jacka
BTW. Kilka dni temu Expert przysłał mi maila, w którym zaproponował mi
zrehabilitowanie się (za próbę analizy?:-)))), poprzez opracowanie
aplikacji do Harvardu z prośbą o przyznanie Ig Nobla.
Widocznie Expert sam nie potrafi wysłać zgłoszenia swojej osoby.:-)))
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

24. Data: 2002-06-12 18:05:41

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote in

> [...]
> aplikacji do Harvardu z prośbą o przyznanie Ig Nobla.
> Widocznie Expert sam nie potrafi wysłać zgłoszenia swojej osoby.:-)))

o z nieba mi spadłeś :) jaki był adres tej strony o ekspercie ??? "Księga
cytatów eksperta"... i podeślij mi proszę na priv (r...@r...com)
Analizę

--
Rafał 'Raf256' Maj

25. Data: 2002-06-12 18:08:11

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

|z nieba mi spadłeś :) jaki był adres tej strony o ekspercie ??? "Księga
| cytatów eksperta"... i podeślij mi proszę na priv (r...@r...com)
| Analizę

jak można to proszę o kopię

pozdrawiam Tichy

26. Data: 2002-06-12 19:03:02

Temat: Re: Radiestezja i rak uwaga to juz NTG
Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta technologia pochodzi z Princeton i nazywa sie "lapka na trolle".

A według jakiej technologii ciebie zrobili, czernobylskiej?

> jestem najwiekszym trollem na grupie medycyna

Tu sie zgadzam z tobą w 100%

> Ale kolejny raz powtarzam, aby zaprzdestal odpowiadania na moje posty i
> zasmiecania grupy i watkow swoimi dyrdymalami.

Możesz być pewien, ze niedlugo nikt ci nie odpowie na żaden post... no, chyba
tylko żeby nazwać
cie głupcem.

> Radze wszystkim wsadzic trolla Tichego do KF, aby nie zasmiecal watkow.

Wsadzić to możesz sobie ale TY i przez grzeczność nie powiem co w co. A poza tym
to MORDA W KF
i rece precz od Pana Doktora Tichego. Dziwie mu sie troche, ze chcialo mu sie użerac
z takim
jełopem jak TY, MEGATROLLU.
Chcesz publikować swoje chore teorie to sobie załóż grupe w stylu pl.rec.onanizm
mentalny, czy
coś w tym stylu...
--
Sajmon Templer

..." tyle dróg budują tylko ,k***a, nie ma dokąd pójść ! "...
J.Himilsbach

27. Data: 2002-06-12 19:06:54

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ae730v$dgs$1@kujawiak.man.lodz.pl>, m...@p...onet.pl
says...
> Hej,
>
> Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jasny gwint, expert zalozyl sobie nowe konto?

Ty to masz poczucie humoru...
List wygladal na tak absurdalny ze jedynie co pozostalo to potraktowac
go godnie - czyli rownie absurdalnie.
Szkoda ze nie zalapales ze robilem se jaja.

28. Data: 2002-06-12 19:18:13

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Cóż - każdego da się trafić.:-)))
Mea culpa - powinienem był się domyślić.:-)
A co do listu - treść jego w porównaniu z niektórymi stwierdzeniami
Experta nie była znów taka absurdalna.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

29. Data: 2002-06-12 19:49:29

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sajmon Templer wrote:

> [...]
tym to MORDA W KF
> i rece precz od Pana Doktora Tichego. Dziwie mu sie troche, ze chcialo mu sie

madry to ty nie jestes
na temat pisac nie potrafisz
piszesz w naglowku ze kochasz spam

> Chcesz publikować swoje chore teorie to sobie załóż grupe w stylu
pl.rec.onanizm mentalny, czy
> coś w tym stylu...

Teorie naukowe moga wydawac sie chore jedynie dla dyletantow.

> --
> Sajmon Templer
Sempler Tajmon ?

I pamietaj.
Jestes kolejna osoba , ktora zasmiecila watek, ktory z pewnoscia czytaja
osoby chore na raka.
Co one ci uczynily, ze nie pozwolisz na kontynuowanie merytorycznej
dyskusji ?
Czemu jestes zlosliwy ?
Czemu prowadzisz watki osobiste, zakazane na usenecie ?
Czemu jestes agresywny i nie znasz etykiety ?

Czemu uwazasz, ze wiesz cokolwiek nt. leczenia raka ?
Czemu odbierasz nadzieje chorym na raka >?
Czy na tej grupie ktokolwiek zna lekarstwo na raka ?

A jezeli nie, to oczekuje pokory w dyskusji, gdyz rak moze zaatakowac
tak ciebie, jak twojego krewnego, znajomego czy nieznajomego.

Dlatego we wspolnym interesie jest prowadzenie dyskusji merytorycznej
a nie wyrazanie agresji i szerzenie nienawisci w miejscu publicznym.

Czy zrozumiales te lekcje z zasad dobrego wychowania ?

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

30. Data: 2002-06-12 20:00:16

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in