Radiestezja i rak

51. Data: 2002-06-13 16:26:12

Temat: Re: Radiestezja i rak
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:nmbhgugf7tm37cqg998rrajgjo0u61v7ab@4ax.com...
| Myślę, że niedługo zostanie wzbogacona.:-)))
i koniecznie nie zapomnij o tym
>Kuchanka mikrofalowa jest niczym innym jak generatorem fal
>elektromagnetycznych - ultradzwiekow, ktore sa odbierane przez wszystkie

niestety expert lubi cytować kogoś , i przeinaczać to co napisał , to
jednak jest wierny cytat z jego wypowiedzi dużo, dużo niżej. Uważam iż
doskonale pasuje do cytatu że"ptaki to nie zwierzęta"

pozdrawiam i kończę ten wątek ( ja sie już w nim nie wypowiem)

za karmienie troli , ultradzwięków , zwierząt, ptaków serdecznie przepraszam

złapany w pułapkę Troll Trap God Bless Princeton III - Tichy

52. Data: 2002-06-13 16:49:43

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> nie, ale na temat kinetozy, i warianty jak choroby kosmicznej, choroba
> symulatorów i podobne. Infradźwięki mogą powodować objawy kinetozy (f <
> 3Hz), ale nie są na ogół przyczyną kinetozy na statkach. Mogą natomiast
> kinetozę pogorszyć.
>
> Aha, jak moich publikacji nie znajdziesz, poszukaj pod publikacjami
> mojego szefa, tam jest tego więcej.
>
> Waldek

Na jaki temat ?
Wpisuje do wyszukiwarki biblioteki waszej szkoly : Kinetose
To odpowiada:
http://se1.ub.fu-berlin.de:4505/ALEPH0/CJ3AIML6SKSFJ
ALDIJ7A4VDNMYCAQGAVVDPJ5TV2N16QT2KLBI-01783/file/fin
d-a-3

Ihre Suche erzielte keinen Treffer.
Stattdessen wird Ihnen der Stichwortindex
angezeigt. Wählen Sie ein passendes
Stichwort oder kehren Sie zur Suche
zurück, indem Sie auf 'Beenden' klicken.

A nawet gdy wyszukuje Kinetose wedlug fraz np. Kinetosen-Prophylase ..
to znow wywala blad debugowania w java skrypcie.

Podaj zatem adres www do choc jednej swojej pracy nt. choroby
lokomocyjnej i infradzwiekow.
Moze byc i szefa, bo w bibliotece nie macie zadnych waszych publikacji
na ten temat.
Mowisz ze 12 lat pracy , a w bibliotece nie mozna znalezc zadnej
publikacji.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

53. Data: 2002-06-13 17:59:53

Temat: Re: Radiestezja i rak ( dlugie bardz , i bez sensu)
Od: "Roman" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed i nie stawia sie przecinka, po bardzo stawia sie kropke. Jezeli
chcesz pisac dalej te bzdury - polecam slownik.
ROFL

.

54. Data: 2002-06-14 10:09:51

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj zatem adres www do choc jednej swojej pracy nt. choroby
> lokomocyjnej i infradzwiekow.
o infradźwiękach i kinetozie to ty pisałeś, ja o samej kinetozie.

> Moze byc i szefa, bo w bibliotece nie macie zadnych waszych publikacji
> na ten temat.
> Mowisz ze 12 lat pracy , a w bibliotece nie mozna znalezc zadnej
> publikacji.

już ci prywatnie odpisałem.
Sprawdź na:
http://www.ukbf.fu-berlin.de/hno/vestibularlab

A szukałeś w nie tej bibliotece co trzeba.

Waldek

55. Data: 2002-06-14 12:32:34

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
> Sprawdź na:
> http://www.ukbf.fu-berlin.de/hno/vestibularlab
>
> A szukałeś w nie tej bibliotece co trzeba.

Dzieki.
Ale skad te watpliwosci.
Sie befinden sich in der Katalogdatenbank der FU Berlin - FUB01
http://se1.ub.fu-berlin.de:4505/ALEPH0/CJ3AIML6SKSFJ
ALDIJ7A4VDNMYCAQGAVVDPJ5TV2N16QT2KLBI-01783/file/fin
d-a-3

Czy to nie jest glowny katalog biblioteczny FU Berlin ?
A jezeli juz nie glowny, to czemu nie ma linkow do innych katalogow,
bibliotek wydzialowych ?
Musisz miec pretensje do szefa biblioteki, ze tego zaniedbal.
Korzystal z dzisiatkow bibliotek w stanach i tam katalogi sa bardzo
jednoznaczne, zlinkowane , wrecz biblioteki wirtualne to standard.
W koncu 10 lat temu na GNA, Texas zakladalismy pierwsze na swiecie
biblioteki wirtualne.
Teraz to jest obowiazujacy swiatowy standard.

Zatem nie mow mi ze szukam w tej bibliotece co nie trzeba.
Ewidentny blad w zakresie zlinkowania katalogow biliotecznych i
bibliotecznego systemu informacyjnego wymaga powaznego podejscia do
tematu, gdyz jak sam widzisz, twoje i twojego szefa prace sa nieznane
w swiecie, gdyz dostep do nich jest zamkniety.
A dostep uzyskuje sie dopiero po wielokrotnej korespondencji z toba,
czyli autorem i pracownikiem FU Berlin.

Sam rozumiesz ze powyzsza sytuacja jest ponizej standardu swiatowego
i wymaga powaznego upgrade'u.
Bede mial chwile czasu do napisze wam jak to zrobic.

I jeszcze jedno.
Wszedlem pod podany link, nastepnie publikacje.
Autorem/wspolautorem wszystkich jest Clarke.
Kim on jest i gdzie pracuje, moze jakis e-mail ?

Jacek

56. Data: 2002-06-14 12:39:20

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie jest glowny katalog biblioteczny FU Berlin ?
> A jezeli juz nie glowny, to czemu nie ma linkow do innych katalogow,
> bibliotek wydzialowych ?
nie ma, ale z nimi nie ma co gadać.

> [...]

> tematu, gdyz jak sam widzisz, twoje i twojego szefa prace sa nieznane
> w swiecie, gdyz dostep do nich jest zamkniety.
dlatego mamy to na swojej stronie. A tak już jest, że my nie jesteśmy
wydziałem FU tylko jednostką prawie niezależną i nasza biblioteka nie
jest równoważna z biblioteką FU, która jest w tej chwili przebudowywana.

> [...]
> i wymaga powaznego upgrade'u.
> Bede mial chwile czasu do napisze wam jak to zrobic.

to jest tzw SEP, czyli someone elses problem. Ludzie szukający
informacji szukają via Medline i znajdują.

> I jeszcze jedno.
> Wszedlem pod podany link, nastepnie publikacje.
> Autorem/wspolautorem wszystkich jest Clarke.
> Kim on jest i gdzie pracuje, moze jakis e-mail ?

jest profesorem, specjalistą od zmysłu równowagi. A gdzie pracuje to
widać na stronie na której szukałeś. To mój szef.

Waldek

57. Data: 2002-06-14 13:00:52

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> [...]
>
> jest profesorem, specjalistą od zmysłu równowagi. A gdzie pracuje to
> widać na stronie na której szukałeś. To mój szef.

Czyli mam nosa.
Szef to ten, ktory najwiecej publikuje.
Czy jego pradziadek ,senior Clark nie byl tym znanym farmerem demokrata
z Kentucky ?

Niestety nie ma full textow publikacji on-line, a abstracty maja jedynie
nieliczne.

Na stronie waszego laboratorium jest maszyna , uzywana w parkach
rozrywki do symulacji jazdy na roller-casterze.
http://www.medizin.fu-berlin.de/hno/vestibularlab/la
b/lab.htm
Nie pamietam juz firmy, ktore je produkuje, ale w Polsce jest znana.
Nie wiedzialem ze uzywacie jej do symulacji treningu lotnikow samolotow
ultradzwiekowych. Chyba wspolpracujecie z osrodkiem w Ramstein. Kiedys
bylem na konferencji w Pradze i prezentowali system treningu dla
pilotow.

Szkoda zatem , ze nic nie mozna poczytac, zadnej pracy, zadnego
full-textu.
Na ten sam temat moge w stanach od razu przeczytac 100 stron
full-tekstow publikacji, najnowszych osiagniec.

Kinetoza mnie interesuje.
Czy macie jakies osiagniecia w zakresie metod zwalczania kinetozy u
dzieci ?
Cwiczenia, terapia ?

Jacek

58. Data: 2002-06-14 19:11:27

Temat: Kinetoza
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli mam nosa.
> Szef to ten, ktory najwiecej publikuje.
> Czy jego pradziadek ,senior Clark nie byl tym znanym farmerem demokrata
> z Kentucky ?
napisz do niego, że jest Amerykaninem to wylądujesz od razu w kill file.
Jest rodowitym Szkotem. No i nazywa się Clarke.

> Niestety nie ma full textow publikacji on-line, a abstracty maja jedynie
> nieliczne.
no bo tak jest. Full text nie zawsze wolno umieścić na stronie (jak były
gdzieś wydane). Abstrakty tak, tylko nie ma kto tego zrobić.

> [...]
b/lab.htm
> Nie pamietam juz firmy, ktore je produkuje, ale w Polsce jest znana.
nie sądzę. Neuro-Kinetics, Inc., Pittsburgh, PA

> [...]
> ultradzwiekowych. Chyba wspolpracujecie z osrodkiem w Ramstein. Kiedys
> bylem na konferencji w Pradze i prezentowali system treningu dla
pilotów nie trenujemy, choć ich czasem badamy.

> [...]
>
> Kinetoza mnie interesuje.
> Czy macie jakies osiagniecia w zakresie metod zwalczania kinetozy u

ćwiczenia niestety niezbyz pomagają. O ile to jest kinetoza samochodowa, to
nie dawać dzieciakom książek czy zabawek tylko próbować zająć obserwacją
otoczenia. Nic tak nie wywołuje kinetozy jak konflikt zmysłów + nuda. Na
statku jest gorzej, bo brak wzrokowego/słuchowego punktu odniesienia. Tu
pomaga tylko zajęcie się czymś, a jak już za późno, to sen.
Niektórym pomaga imbir, ale nie wszystkim. Znam dzieci które wymiotują na
sam zapach imbiru ;-)

Waldek

59. Data: 2002-06-14 19:27:51

Temat: Kto jest swiatowej klasy ekspertem od neurokinetyki bylo Re: Kinetoza
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> napisz do niego, że jest Amerykaninem to wylądujesz od razu w kill file.
Przeciez nic takiego nie napisalem, a jedynie czy jest krewnym slawnego
imiennika z Kentucky.

> Jest rodowitym Szkotem. No i nazywa się Clarke.
Tamten tez.
Moze brat pradziadka wyjechal zasiedlac stany

> no bo tak jest. Full text nie zawsze wolno umieścić na stronie (jak były
> gdzieś wydane). Abstrakty tak, tylko nie ma kto tego zrobić.
Czyli nic poczytac nie mozna.

b/lab.htm
> nie sądzę. Neuro-Kinetics, Inc., Pittsburgh, PA

Zaraz sprawdze ten roller-caster.
Co to jest wlasciwie neuto-kinetyka, neuro-lingwistyka
wszyscy na swiecie o tym tylko teraz mowia ?

> [...]
> pomaga tylko zajęcie się czymś, a jak już za późno, to sen.
> Niektórym pomaga imbir, ale nie wszystkim. Znam dzieci które wymiotują na

I do tych wnioskow doszedles po 12 lat badan nad kinetoza ?
Mam nadzieje ze pilotom nie serwujecie imbiru przed lotem.
Zadnych ksiazek, prac nt. kinetozy ktore mozna kupic ?

Jacek

60. Data: 2002-06-14 21:15:59

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

snip.
b/lab.htm

> Zaraz sprawdze ten roller-coaster.

Ta maszyna nazywa sie Max Flight Simulator, pochodzi ze stanow.|
Siedzialem w nim , ale nie chcialem dostac objawow kinetozy.
To byla zamykana kabina osadzona na osi z przeciewaga , a w kabinie
telewizor projekcyjny i obraz z tylu za fotelami byl rzucany przez
lustro na ekran z przodu.
Z komputera byl odtwarzany program symulatora roller-coastera widziany
tak przez zamknietych w kabinie, jak i stojacych przed maszyna , na
monitorze.
Maszyna robila dziwne ruchy, obroty we wszystkich osiach, prawdziwe
szalenstwo dla odwaznych.

Nie pamietam juz producenta, ale nazwa to Max Flight Simulator, a
wyglada dokladnie jak wasza, tyle ze zamocowano inna kabine na osi z
przeciwwage + obrot o 360 stopni w 2 osiach.

Jest w parku rozrywki w Huntsville w Alabamie.
2 takie symulatory byly prezentowane w Polsce.

proszę o pomoc - czytelnia internetowa
Proszę o pomoc
siniak
Problem przeczytaj dziekuje!