Radosc

31. Data: 2008-07-04 12:37:17

Temat: Re: Radosc
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po 1-sze: kłamiesz w tym co poniżej.
Po 2-gie: pytanie było inne.

Odpowiedz zatem jeśli łaska: jesteś szczęśliwa?

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

Uważam, że trudno osiagnąć ten stan, godząc się na wszystkie odcienie
szarości, ciągle idąc w życiu na kompromis.
Tylko(!) dzięki wyraźnemu oddzielaniu czerni od bieli osiąga się
konkrety, choć istnieje niebezpieczeństwo, że można ich nie osiągnąć
wcale, ale cóż, dla mnie nie ma zastępników dla podstawowych wartości:
miłości, przyjaźni itp., więc jeślibym ich wcale nie odnalazła, to
niczego nie zmienia, bo formy pośrednie mnie nie interesują :-)
Bo nie ma formy pośredniej między "tak" i "nie", "być" i "nie być".
Skutkuje to może mniejszą liczbą tzw. przyjaciół, niż możnaby mieć,
ale procentuje ich jakością, przeważając nad ilością :-) Także
wszelkie inne aspekty życia ewidentnie zyskują na jakości, zauważam to
wyraźnie od długiego już czasu. To jest tak proste, że dla większości
aż nie do uwierzenia. Nie wiem, dlaczego ludziom generalnie bardziej
zależy na obfitości, niż na jakości - to dotyczy nie tylko relacji
międzyludzkich, ale dosłownie wszystkiego. Obfitość (partnerów,
znajomych, przedmiotów, doznań) jest rozumiana jako pełnia szczęścia.
Dla mnie szczęście to stan będący efektem ograniczenia się tylko do
trafnych, choć czasem fakt, że trudnych i nielicznych, wyborów,
oscylujących tylko w dwóch barwach - czerni i bieli.
Tak po prostu ze mną jest. I koniec.

32. Data: 2008-07-04 13:02:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 14:37, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Po 1-sze: kłamiesz w tym co poniżej.

Nie, i w dodatku bezczelnie powiem, że nie tylko w tym, ale (od
PEWNEGO czasu, oczywiście) NIGDY nie kłamię :-)
Nie mieści ci się to w głowie? - twoja sprawa, twoja strata :-)

> Po 2-gie: pytanie było inne.

Jakie pytanie?

> Odpowiedz zatem jeśli łaska: jesteś szczęśliwa?

Jestem Bardzo Szczęśliwą Ropuchą :-)
A jak myślisz, co innego pozwalałoby mi z pogodą i rozbawieniem
stawiać czoła takim osobom, jak ty?
- oto i masz dowód :-)

33. Data: 2008-07-04 13:05:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś ci nie wierzę.

Jesteś pewna, że jesteś osobą spełnioną i szczęśliwą?

Wystarczy odpowiedź tak/nie.

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

Jestem Bardzo Szczęśliwą Ropuchą :-)

34. Data: 2008-07-04 13:18:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Jestem Bardzo Szczęśliwą Ropuchą :-)
> A jak myślisz, co innego pozwalałoby mi z pogodą i rozbawieniem
> stawiać czoła takim osobom, jak ty?
> - oto i masz dowód :-)

imho - najlepszy dowód na świecie :)

--
http://korpo.racje.patrz.pl

35. Data: 2008-07-04 14:12:19

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

Jestem Bardzo Szczęśliwą Ropuchą :-)

Zieloną żabką o zielonych oczach.

Pewnego razu żaba taplając się w bajorka odmętach
Pomyślała, jestem w niebie i taka piękna, jak święta
Pływając, taplając się wśród liści, jej sen się ziscił
Nie jestem taka jak szary zając, jestem taka zielona
Na wodzie wśród błękitu i słońca, co dla mnie świeci
Przybiegł chłopiec psotny, z bajorka wodę wypuścił
Stanęła żaba na błotnistej puści, skóra jej zszarzała
Jak wiór wyschła, straciła kolor i połysk, uroda prysła
Wzdycha żaba do żabiego boga, daj boże mi takiego
Który mnie przywróci do stanu dawnego, abym pływała
W stawu odmętach, bym była kochana, tak jak święta
Spojrzał żabi bóg na ziemię, żal bardzo mu się zrobiło
Spuścil na żabę strugę z wysokości, by jej dobrze bylo
Bo choć maleńka, przecież ją lubił, w koszyku ramion
Czasem hołubił, żabi demon o skrzydłach szerokich
Kochał tę drobinę, małą, zieloną jak liście na tle błękitu
Doznała żaba cudu olśnienia kijanek moc jak uwielbienia
I choć żabi bóg brzuchaty stał się ich ojcem skrzydlatym.

36. Data: 2008-07-04 14:31:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 15:05, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Jakoś ci nie wierzę.

A to dowód, że ty sam nie jesteś szczęśliwy, bo nie możesz uwierzyć w
szczęście innych. Smutno mi z tego powodu. "Powaga".

> Jesteś pewna, że jesteś osobą spełnioną i szczęśliwą?
>
> Wystarczy odpowiedź tak/nie.

Znad 20 słoików pełnych agrestu, gotowych do pasteryzacji, wychylając
głowę zza maszyny do pieczenia chleba (wlasnie piekę taki z orkiszem),
przed późnym obiadem (barszcz czerwony i placki ziemniaczane), przed
rowerową wycieczką, którą chyba udaremni dziś wielka burza, co
nadciąga, patrząc w okno na podwórko dokumentnie rozkopane po awarii
wodociągu (trawnik szlag trafił) - odpowiadam:
T A K :-)
T A K :-)
T A K :-)

PS. I mam nadzieję, że nie czujesz się, jabyś spotkał UFO...
:)

37. Data: 2008-07-04 14:31:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 15:18, tren R <t...@p...pl> wrote:

> imho - najlepszy dowód na świecie :)
>
> --http://korpo.racje.patrz.pl

Hej :-)

38. Data: 2008-07-04 14:33:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 16:12, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> [...]
> Doznała żaba cudu olśnienia kijanek moc jak uwielbienia
> I choć żabi bóg brzuchaty stał się ich ojcem skrzydlatym.

Jak zwykle - nie wiadomo, czy złośliwy, czy tkliwy :-)
Ale i tak Cię lubię :-)

PS. Aaaaaale chmurzysko właśnie nadeszło i grzmi - jak mnie dobrze
zmoczy, to może zzielenieję jeszcze bardziej :-DDD
Kompa muszę wyłączyć, i livepudełko też.

39. Data: 2008-07-04 14:42:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. :)

A przyznaj się jeszcze: masz zielone oczy?

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

40. Data: 2008-07-04 14:44:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetnie.

Przyznaj się "przy okazji": jaki masz kolor oczu?

--
CB

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> imho - najlepszy dowód na świecie :)