Re: Radość - było żal

From: "Żona" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Radość - było żal
Date: Tue, 11 Jun 2002 11:29:37 +0200
Sender: b...@p...onet.pl@pb103.wroclaw.sdi.tpnet.pl

Dziękuję Ci Mirko
za te słowa, niewielu się na to decyduje.
Nie rozumiem tylko dlaczego jak jest źle to wszyscy piszą radzą, a jak jest
dobrze to na pewno myślą że to jakaś podpucha.
Dużo zdrowia, dużo łez, upokorzenia mnie kosztowało przeżycie tego co
przeżyłam, wiem ile osób chciało mi pomóc doradzić i dlatego z tej okruszyny
jaka zaistniała chciałam się podzielić, żeby pokazać że czyjaś dobra rada
mogła wpłynąć na to co jest teraz. Mam nadzieję że to co sie budzi będzie
trwać, ale o tym juz nie napiszę, będę się cieszyć tylko we własnym sercu.

Dziekuje wszystkim którzy trzymali za mnie kciuki i wspierali dobrym słowem.
Dzięki Wam udało mi się uwierzyć w niemożliwe do uwierzenia.

Pozdrawiam wszystkich Życzliwych
Beata