Rak, a badanie krwi.

1. Data: 2003-05-14 07:50:21

Temat: Rak, a badanie krwi.
Od: "Marcin Purc" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujące pytanie:
czy na podstawie badań krwi można stwierdzić to, iz rozwija sie rak???
Nie chodzi tu już o jego umiejscowienie itp., ale czy ogólnie nowotwór daje
jakieś charakterystyczne oznaki zauważalne podczas takiego badania?

2. Data: 2003-05-14 07:58:56

Temat: Re: Rak, a badanie krwi.
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy na podstawie badań krwi można stwierdzić to, iz rozwija sie rak???
> Nie chodzi tu już o jego umiejscowienie itp., ale czy ogólnie nowotwór daje
> jakieś charakterystyczne oznaki zauważalne podczas takiego badania?
Konkretne zmiany tylko bardzo wyjątkowych przypadkach.
Często mogą być bardzo nieswoiste - objawy przewlekłego procesu zapalnego.

--
Krzysiek, EBP
jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

3. Data: 2003-05-14 08:29:24

Od: "Zhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretne zmiany tylko bardzo wyjątkowych przypadkach.
> Często mogą być bardzo nieswoiste - objawy przewlekłego procesu zapalnego.

czyli mozna miec nowotwor i jednoczesnie bardzo dobre wyniki badania krwi? a
czy z badaniem moczu jest podobnie?

4. Data: 2003-05-14 09:01:18

Od: "Marcin Purc" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli mozna miec nowotwor i jednoczesnie bardzo dobre wyniki badania krwi? a
> czy z badaniem moczu jest podobnie?
No wydaje mi sie, ze Kolega napisał, iz wyniki nie sa dobre, tylko nie są
charakterystyczne(jesli dobrze rozumiem). Wyglaga na to, ze masz np. grype.
Tak?

5. Data: 2003-05-14 11:35:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli mozna miec nowotwor i jednoczesnie bardzo dobre wyniki badania krwi? a
> czy z badaniem moczu jest podobnie?
Można.

6. Data: 2003-05-14 12:54:45

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Purc" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
daje
> jakieś charakterystyczne oznaki zauważalne podczas takiego badania?

a co rozumiesz pod pojeciem badanie krwi?
mozna zbadac OB i morfologie a mozna tez oznaczyc markery nowotworowe

odczyn potu? (rozowe koszulki :-)
Sanatorium "na krtań i struny" - gdzie?
żółte paznokcie
rower a pryszcze