Rak? albo nie?

21. Data: 2000-11-20 10:31:03

Temat: Re: Rak? albo nie?
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybacz mu wacpanna, wszakrze on NOVY jest w naszym gronie ;)
sosen

22. Data: 2000-11-20 11:00:39

Temat: Re: Rak? albo nie? - PRZEPRASZAM GOSIE
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@m...uni-mainz.de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> ktorych sie odniosles nie zostaly napisane przeze mnie tylko przez
niejakiego
> Radeckiego, ktorego staralam sie napomniec. Moj stosunek do problemu Ewy
> poznalbys gdybys dokladniej czytal odpowiedzi.
> Pozdrawiam
> Gosia

Pokornie proszę o wybaczenie wziołem treść czyjegoś postu za Twoje
autorstwo. Tak to jest gdy jest sie NOVY :-)), pisze z pracy i na dodatek
nie czyta dokładnie, choć wiem, że mnie to nie usprawiedliwia. Odpowiedź
Gosi, z którą się zgadzam skasowałem i tak wyszło - głupio mi.
Przeparszam

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

23. Data: 2000-11-20 11:01:24

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vau4b$kgd$...@n...tpi.pl...
> wybacz mu wacpanna, wszakrze on NOVY jest w naszym gronie ;)
> sosen

Po prostu Dziękuję

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

24. Data: 2000-11-20 11:11:45

Temat: Odp: Rak? albo nie?
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Nie jestem psychoanalitykiem od pozytywnego nastawiania ludzi.

Oczywiscie nikt od Ciebie tego nie oczekuje. W ogole raczej nikt
niczego nie oczekuje, ale cieszy sie na wszelkie sympatyczne
objawy.

>Gdyby
> napisala "zostalo mi 3 miesiace zycia" to moze bym sie przejal.

Nie zycze jej tego. Zastanow sie , prosze nad swoimi slowami!

> Pani Ewo!!!!! Ludzie cierpia na prawde na ziemi!!!!!! Cale
> miliony!!!!!! Ja mam sie litowac na pania, ktorej w zasadzie
nic sie
> nie dzieje w porownaniu do 150 z kolejki, 100 z Kurska,
dziesiatek z
> Palestyny??????????????????????

Jasne, Ewa to po prostu kolejna w statystyce. Tak jak byc moze
ja, Ty... ale inaczej wtedy bys mowil,mowilbys o latach, ktore
czekaja jeszcze wszystkich, tylko nie Ciebie, o bliskich, ktorych
nie mozesz opuscic, o wszystkich rzeczach, ktore chcialbys
jeszcze zrobic w zyciu...

Pozdr
Moncia

25. Data: 2000-11-20 11:30:44

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Po prostu Dziękuję

wszakze nie masz za co ;) kazdy kiedys byl NOVY

> --
> Marcin Wojtkowiak
> m...@p...onet.pl

sos3n

26. Data: 2000-11-20 11:31:30

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL

sosen

27. Data: 2000-11-20 12:07:11

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewsierp:
> Wyczułam w piersi guza...

'...te miesiaczki moga czlowieka wykonczyc...'
:)))

Sorry, ale trudno mi sie powstrzymac w TAKIEJ sytuacji...

Codziennie ktos umiera na raka, czesto na naszych oczach.
Kilka tygodni temu bylem na pogrzebie mojego wujka - zlosliwy rak pluc
z przerzutami. To juz 2-gi przypadek w mojej rodzinie odkad pamietam.

Ale pytam Was ludzie: czy ta grupa to miejsce na TAKIE rozmowki???

IMO absolutnie nie.
Z calym szacunkiem, ale jest wiele innych miejsc na tego typu
'seriale w odcinkach'.
Takie jest moje zdanie.

Czarek

28. Data: 2000-11-20 12:46:51

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]Ale pytam Was ludzie: czy ta grupa to miejsce na TAKIE
rozmowki???

> IMO absolutnie nie.

No wiec albo IMO, albo absolutnie...

> Z calym szacunkiem, ale jest wiele innych miejsc na tego typu
> 'seriale w odcinkach'.

Zycze Ci, zeby Twoj serial byl weselszy.

> Takie jest moje zdanie.

Nie podoba mi sie Twoje zdanie

Pozdr
Moncia

29. Data: 2000-11-20 13:16:07

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiec albo IMO, albo absolutnie...

Absolutnie to nie to samo co bezwzglednie, jesli juz chcesz
na ten temat dyskutowac.

Czarek

30. Data: 2000-11-20 13:29:54

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach widze, ze Was jest wiecej.. Zalozcie sobie faceci inna grupe, jak sie
Wam
> nie podobaja dyskusje na powazne tematy.

Wystepujesz w imieniu wszystkich kobiet?
A interesuja Was dyskusje np na temat prostaty rowniez. ;)))))

> Bez szacunku

Typowe dla ignorantow. Z calym szacunkiem. :)

Czarek

szukam...
Jak to się teraz robi ?
pytanie
Prowokacja jako metoda odkrywania dyskutanta.
Zlosliwosc.