Ranking środków na prusaki

1. Data: 2004-05-10 21:49:59

Temat: Ranking środków na prusaki
Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wypowiedziałem wojnę prusakom. Ale jakiej broni wy używacie? Dawajcie nazwy
i producenta środka - zobaczymy co najczęściej skuteczne...

zrozpaczony
MS z żoną :-|

1. Data: 2004-05-10 22:30:16

Temat: Re: Ranking środków na prusaki
Od: "Bogdan" <b...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7oste$oce$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Wypowiedziałem wojnę prusakom. Ale jakiej broni wy używacie? Dawajcie
nazwy
> i producenta środka - zobaczymy co najczęściej skuteczne...

Frontline - środek przeciw kleszczom dla zwierząt. Rewelacja na prusaki!

1. Data: 2004-05-10 22:39:27

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 10 May 2004 23:49:59 +0200, na pl.rec.dom, Marek Sołtysiak napisał(a):

> Ale jakiej broni wy używacie? Dawajcie nazwy
> i producenta środka - zobaczymy co najczęściej skuteczne...

W kolejności stosowania:
1. Kapeć. Firma - noname. Skuteczność - jak się trafiło 100% Wady - weź i
traf...
2. Opalarka. Firma - Steinel. Skuteczność - wyższa niż kapcia, gdyż 650
stopni ładnie wnikało w zakamarki. Wady - spaliłem listwę przypodłogową i
małe prusaczątka zanim usmażyło, rozdmuchiwało na boki.
3. Palnik ołówkowy, gazowy. Firma - a żebym to ja wiedział... Skuteczność -
100% przy trafieniu lub choćby przejechaniu płomieniem w pobliżu robala.
Wady - jak przychodziło do polowania, okazywało sie zazwyczaj że gaz się
skończył, w trakcie śmierdziało strasznie, poza tym to metoda dla sadystów
i mieszkanie można sobie spalić prędzej niż opalarką.
4. Hlebomor D - kostki z jakimś czymś co miało robić kuku. Firma - nie
pamiętam, ale w Chemii/AGD kupowałem. Używany równolegle z Raidem w postaci
pułapek do których paskudztwo miało włazić.
W połączeniu z dokładnym uszczelnieniem podłogi kuchennej ograniczyło
odnajdywanie niechcianych gości do 1/kilka miesięcy.
5. Aktualnie - zestaw strażniczy siedmiokoci. W akcji nie widziałem, ale
dawno prusaka też juz nie widziałem.
Nie chcą się dzielić zabawką ;)

Piotr Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

1. Data: 2004-05-11 07:03:25

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem je kiedys w jednym mieszkaniu

wyprobowalem chyba z 7 roznych srodkow dostepnych w sklepach i nic. (tzn nie
dokonca bo po jednym spraju trasznie mnie glowa bolala)

potem wezwalem fachowca opryskal sciany jakims wodnym roztworem, przez
tydzien zamiatalem martwe robactwo. Dal gwarancje na 6 miesiecy.

po 1,5 roku nie bylo nadal zadnego prusaka - jak dalej nie wiem bo zmienilem
mieszkanie.

koszt operacji 80zl - polecam

musta

1. Data: 2004-05-11 09:09:30

Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Opalarka. Firma - Steinel. Skuteczność - wyższa niż kapcia, gdyż 650
> stopni ładnie wnikało w zakamarki. Wady - spaliłem listwę przypodłogową i
> małe prusaczątka zanim usmażyło, rozdmuchiwało na boki.

Sadysta!! :D

> 5. Aktualnie - zestaw strażniczy siedmiokoci. W akcji nie widziałem, ale
> dawno prusaka też juz nie widziałem.
> Nie chcą się dzielić zabawką ;)

miałem kotka, super łowca. Rewelacja, niestety, ze względu na ciążę mojej
żony został wysłany na słóżbę do babci :(.

MS.

1. Data: 2004-06-04 20:54:49

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żona zaszła z Prusakiem służbistą?
JaC

1. Data: 2004-06-07 18:19:06

Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Żona zaszła z Prusakiem służbistą?
> JaC

Bułahahahaha!

Proszę mi nie wycinać postów w sposób, który przeinacza sens wypowiedzi! :P

Pozdro.

Pralka Amica Slim PC4560A412 prosba o opinie
Sprzedam wąż wysokociśnieniowy
[ot?] paprocie
wymiana wkładki w drzwiach WITEK
Nawilzac