Data: 2011-01-13 20:44:30
Temat: Re: Raport MAK
Od: glob <r...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 13 Jan 2011 21:26:41 +0100, vonBraun napisaďż˝(a):
>
> > Dok�adnie o tym pisz�. To prawdopodobny scenariusz. "Niestety" dla
> > Ciebie uwa�am, �e pod podobn� presj� by� pilot polski.
>
> A je�li nawet? - przecie� ta ew. presja i tak pokrywa�a si� intencyjnie z
> komunikatami z wie�y "jeste� na kursie, jeste� na �cie�ce". Pilot mia�
> obowiazek kierowac si� komunikatami z wie�y w tej konkretnej sytuacji,
> ignoruj�c ostrze�enia systemu TAWS. Czyli ew. presja na l�dowanie ze strony
> "os�b na pok�adzie" i tak nie mia�a wp�ywu na decyzj� pilota, nawet
gdyby
> zaistnia�a.
> Logiczne.
Szkoda że jeszcze Golcy w tej kabinie nie grali;)))
|