Data: 2011-01-13 20:43:17
Temat: Re: Raport MAK
Od: vonBraun <i...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Ikselka wrote:
> Dnia Thu, 13 Jan 2011 21:26:41 +0100, vonBraun napisał(a):
>
>
>>Dokładnie o tym piszę. To prawdopodobny scenariusz. "Niestety" dla
>>Ciebie uważam, że pod podobną presją był pilot polski.
>
>
> A jeśli nawet? - przecież ta ew. presja i tak pokrywała się intencyjnie z
> komunikatami z wieży "jesteś na kursie, jesteś na ścieżce". Pilot miał
> obowiazek kierowac się komunikatami z wieży w tej konkretnej sytuacji,
> ignorując ostrzeżenia systemu TAWS. Czyli ew. presja na lądowanie ze strony
> "osób na pokładzie" i tak nie miała wpływu na decyzję pilota, nawet gdyby
> zaistniała.
> Logiczne.
Z tego co pamiętam miał nie schodzic poniżej 100 jesli nic nie zobaczy.
vB
|