Data: 2011-01-17 21:36:41
Temat: Re: Raport MAK
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
W około 2-3 sekundy po tym jak samolot osiągnął 100m
(na co zareagował TAWS), oraz w około sekundę po tym
jak nawigator podał "100 metrów".
Od tamtej chwili do powtórzenia/potwierdzenia przez drugiego
pilota ("odchodzimy") samolot był prawie cały czas na 100m
ponad ziemią, pomimo że odejścia nie było.
7 sekund później 2-gi pilot komunikuje "w normie", a sekundę
później rzuca "odchodzimy", gdy po raz drugi rozległo się
"PULL UP, PULL UP".
To prawdopodobnie był najwyższy moment gdy mozliwe było
jeszcze ręczne odejście (większość ekspertów tak uważa).
Reakcja pilotów nastąpiła 3-4 sekundy później, ale samolot
zareagował po następnych dwóch sekundach.
--
CB
Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ih2ajf$hh2$1@inews.gazeta.pl...
> [...] cytowane przez ciebie źródło podaje że ta niesłyszalna komenda o
> odchodzeniu padła w czasie wystarczającym do odejścia.
|