Rasizm

1. Data: 2003-08-25 16:27:55

Temat: Rasizm
Od: "kasia" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

jesli nie ta grupa to skierujcie mnie do innej

jakie sa objawy rasizmu?
czy sa rozne rodzaje?
chodzi mi o najbardziej z typowych przejawow rasizmu, niechec balego czlowieka
o czarnego.

Kasia

1. Data: 2003-08-25 16:51:32

Temat: Odp: Rasizm
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli nie ta grupa to skierujcie mnie do innej

coś o skinheads??? ;)

> jakie sa objawy rasizmu?

texty:
faken asfalt, bambus, czarnuch, itp

> czy sa rozne rodzaje?

???80???

1. Data: 2003-08-25 20:01:35

Temat: Re: Rasizm
Od: "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie sa objawy rasizmu?
> czy sa rozne rodzaje?
> chodzi mi o najbardziej z typowych przejawow rasizmu, niechec balego
czlowieka
> o czarnego.
>
> Kasia
a niechec czarnego do bialych to juz twoim zdaniem sprawiedliwosc dziejowa?
nik

1. Data: 2003-08-25 20:38:10

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> jakie sa objawy rasizmu?
> czy sa rozne rodzaje?
> chodzi mi o najbardziej z typowych przejawow rasizmu, niechec balego

z moich ostatnich obserwacji wynika, ze dla pewnej grupy Polakow czarny to
nadal stereotypowy murzyn.Patrza i widza nie czlowieka, z pogladami i
wartosciami , tylko murzyna,temat kawalow. Wstydmi za wszystkich, ktorzy
ludzi tych tak dyskryminuja.

K.

1. Data: 2003-08-25 20:55:26

Od: "" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> a niechec czarnego do bialych to juz twoim zdaniem sprawiedliwosc dziejowa?

alez skad. taki rasizm jest coraz bardziej widoczny i spotykany.

1. Data: 2003-08-25 21:04:03

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
<m...@y...com>

> alez skad. taki rasizm jest coraz bardziej widoczny i spotykany.

znacie powiedzenie o rozmowie jak gęś z prosięciem? :)))

p.

1. Data: 2003-08-25 21:33:39

Od: "kasia" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadal stereotypowy murzyn.Patrza i widza nie czlowieka, z pogladami i
> wartosciami , tylko murzyna,temat kawalow. Wstydmi za wszystkich, ktorzy

wiesz czarny czarnemu nie rowny. i co tak naprawde ludzie mieszkajacy w Polsce
co czarnego spotkaja raz na jakis czas na ulicy moga o nim wiedziec? pozatym ci
ludzie sa z Afyki, przyjezdzaja do Polski studiowac.
amerykanscy murzyni sa naprawde inni. i to inni w negatywny sposob.

kasia

1. Data: 2003-08-26 00:02:01

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <m...@W...com> wrote in message
> amerykanscy murzyni sa naprawde inni. i to inni w negatywny sposob.

Wiesz, zadalas mi cwieka. Zastanawiam sie teraz czy to co wyglosilas, to
rasizm, czy nie...

Kaska

1. Data: 2003-08-26 04:23:09

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> writes:

> "kasia" <m...@W...com> wrote in message
>
> Wiesz, zadalas mi cwieka. Zastanawiam sie teraz czy to co wyglosilas, to
> rasizm, czy nie...

A ja bym sie od niejakiej Kasi chciala dowiedziec pare rzeczy:

1. prosze wyliczyc w czym amerykancy murzyni sa inni od afrykanskich -
oprocz, rzecz jasna, pochodzenia.
2. ilu w swoim zyciu spotkalas afrykanskich murzynow i ilu
amerykanskich - ergo, na czym opierasz swoje wnioskowanie?

Ja, mimo tego, ze murzynow amerykanskich widuje na codzien (bo
mieszkam w USA) nie odwazylabym sie na takie generalizacje, bo nie
znam zbyt wielu murzynow afrykanskich, z kolei paru kolegow na
studiach trudno uwazac za reprezentatywna probke do tego typu oceny.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2003-08-26 05:40:08

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>alez skad. taki rasizm jest coraz bardziej widoczny i spotykany.
Ale wszyscy chowają głowę w piasek z powodu politpoprawu.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

bry
Re: Komercjalizacja sztuki
POMOC (egocentryzm...)
trochę o prowadzeniu dialogu...
Depresja. Poszukuje osoby do filmu.........