Re: Ratujmy siebie

Data: 2005-03-02 14:19:31
Temat: Re: Ratujmy siebie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

Paweł Woynowski wrote:

> No właśnie, lecz z zaznaczeniem że to ekolodzy oszołomy. :)

Wsrod ludzi uwazajacych ochrone przyrody za cos bardzo waznego
zdarzaja sie oszolomy (jak i wszedzie). Ale we wszystkim trzeba
zachowac umiar. Trzeba tez patrzec szerzej, nie tylko na maly
wycinek problemu.

> Tak z ciekawości wrzuciłem do googli takie hasło - wycinka dębów, i zaskoczyło
> mnie to co tam zobaczyłem. Okazuje się że dęby to nie tylko problem Puszczy
> Białowieskiej.

Oczywiscie. Na przyklad kilka lat temu moj sasiad wycial piekny
duzy dab rosnacy na jego terenie.

Pozdrowiena,
Michal

--