Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować

Data: 2017-07-10 22:49:21
Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
Od: s...@g...com

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:46:01 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> A te plandeki, wykładziny PCV... Przecież to gorsze
> niż cały ten Roundup, przy którym przynajmniej wszystko
> co się rusza na ziemi i pod ziemią, ma szansę przeżyć.

Praktyka sie z powyższym nie zgadza. Pewnie tym gorzej dla niej...

W przypadku moim pod plandeką było życie zwierzęce bardziej bujne niz bez niej.
W sumie było mi smutno jak plandeke usuwałem bo zwierzaków siedzących pod nią było
więcej niż w miejscach nie osłonietych. Tyle dobrze że miały gdzie sobie pójśc bo
niedaleko jest kupka kamieni.