Re: Re[2]: Kosmetyki kolorowe dla Panów

Data: 2003-11-12 23:04:02
Temat: Re: Re[2]: Kosmetyki kolorowe dla Panów
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

On Wed, 12 Nov 2003 19:45:11 +0100, Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> wrote:
: Wyczytalem w <s...@o...slodki.domek>, ze
: k...@k...net twierdzi...
: |On Wed, 12 Nov 2003 17:03:31 +0000 (UTC), Keyop <k...@p...pl> wrote:
: |:
: |: No wszystko jedno czy mnie, czy innym osobom (paniom zwłaszcza, bo że
: |: panowie będą protestować to jest dla mnie dziwnie jasne).
: |
: |ciekawe, czy jeszcze ktorys sie odezwie :)
:
: ja sie zapytalem o przykladowe ceny, ale jakos nie otrzymalem
: odpowiedzi.

wejdz na stronke Gaultiera, moze Tobie raczy zadzialac... sama bym sie
chetnie dowiedziala.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska