PROPOZYCJA :)))))

1. Data: 2002-05-25 10:57:16

Temat: PROPOZYCJA :)))))
Od: "TURYSTA" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biuro podrozy Ving i Itaka
www.e-wakacje.pl

= turcja - samolot - 1 tydzien 890 zl / 2 tygodnie 1090 zl

= kreta -samolot -1 tydzien 790 zl /2 tygodnie 1090

= i taka to promocja Vinga i Itaki :)))))))))))

= staramy sie abys wakacje z nami spedzone zapamietal jako najlepsze
tygodnie w tym roku

= ceny specjalne tylko na CZERWIEC !!!!!!!!!!! ------------/ ilosc
ograniczona/

= biuro podrozy ving i Itaka
www.e-wakacje.pl

1. Data: 2002-05-25 22:57:00

Temat: Re: PROPOZYCJA :)))))
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-26 12:57:53

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

take5 <t...@w...pl> w news:acp4rr$18b$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "TURYSTA" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

Drogi take5!

Zignorowałbym Twój popis, gdyby nie to, ze na grupie, w każdym punkcie
jej żywota znajduje się całe spektrum uzytkowników o róznym doświadczeniu,
zdolnościach i zainteresowaniach. Może więc, co jakiś czas warto pewne
generalne zasady samoobrony przypomnieć.

Pierwszą jest umiejętność lokalizacji źródła nadawania postu.
W OE wystarczy więc na danym poście nacisnąć skrót klawiszowy Ctrl+F3
aby dotrzeć do systemowo wpisywanej informacji brzmiacej w przypadku
TURYSTY :

Na pierwszy rzut oka widac więc że post był wysłany z Włocławka i to ze
stałego łącza SDI.

Drugim elementem kontrolnym o nieco mniejszej wadze jest numer seryjny
czytnika jakim sie autor posługuje. W tym wypadku numer ten to:

Autor tego spamu pozwolił sobie wysłać go podając jednoznacznie
prowokacyjny adres a...@g...pl

Większość obecnych zignorowała spam nie zastanawiając się nawet nad tym
adresem. I ja również bym tego nie uczynił, gdyby nie Twoja, take5, ingerencja
spowodowana być może niezadowoleniem z braku echa dla Twoich działań -
równie absurdalna i spamerska jak pierwszy post.

Wychodząc z założenia, że możesz byc jakoś zainteresowany nagłośnieniem
tej "rewelacji" zadałem sobie trud zweryfikowania i Ciebie i wątkodawcy
TURYSTA.

Otóż okazuje się że Ty również korzystasz z czytnika
(co może świadczyć - ale nie musi - o przygotowaniu tekstów na tym samym
komputerze), chociaż miejsce nadawania Twoich postów jest inne
(masz kolegę we Włocławku?).

Juz te jednak informacje są wystaczające aby rozszyfrować prowokację.
Parametry moich listów są zawsze jednakowe (szczególnie od czasu
zainstalowania Hamstera dzięki Andrzejowi Litewce).

Wiele światła na sprawę rzuca też przejrzenie Twojej twórczości na psp,
bardzo podobnej do postu nadanego przez TURYSTĘ....

Mamy jednak jeszcze jedno narzędzie do dyspozycji. Ale tutaj nie będę się już
rozpisywał gdyż w sumie jest to NTG (nawet jeśli zrobię z tego naukę samoobrony ;).

Spytam tylko co powiesz na:
============== '195.117.213.134' =============

inetnum: 195.117.212.0 - 195.117.214.255
netname: SOS
descr: SoftCream
descr: Warszawa
country: PL /.../
source: RIPE

person: Pawel Pawlak
address: SoftCream
address: ul. Achera 11
address: 02-495 Warszawa
address: POLAND /.../
source: RIPE

person: Marcin Marzec
address: SoftCream
address: ul. Achera 11
address: 02-495 Warszawa /.../
source: RIPE

A co powiesz na:

============ '213.76.210.71 ' ==========

inetnum: 213.76.210.0 - 213.76.210.127
netname: WLOCLAWEK-SDI
descr: TP S.A. SDI
descr: Wloclawek
country: PL /.../
source: RIPE

person: Tomaszewska Irena
address: TP S.A. ZT Wloclawek
address: ul. Krolewiecka 45/49
address: 87-800 Wloclawek
address: Poland /.../
source: RIPE

person: Polinski Krzysztof
address: TP S.A. ZT Wloclawek
address: ul. Krolewiecka 45/49
address: 87-800 Wloclawek
address: Poland /.../
source: RIPE

All

1. Data: 2002-05-26 13:20:13

Temat: Re: ### Re: PROPOZYCJA :)))))
Od: "turysta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o matko :)) ale wzbudzilem emocje ;)) sory niestety podane dane nie naleza
do mnie:))

hmmm take5 :))) nie znam a przynajmniej tak mi sie wydaje:)) - podejrzewam
ze chcial cos napisac i mu sie klawisze poplataly :))

no coz spam spamem -ale to do Was nalezy decyzja czy wchodzic na te stronke
czy nie :))

pozdr
turysta

Ps. poniewaz zostalem zaproszony do odwiedzania waszej grupy chetnie
skorzystam :)) i nie musicie sie obawiac jesli nie interesuja was tego
rodzaju ogloszenia napiszcie

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acqt7u.3vs6bch.2@Gormenghast.hbbc9fc97.invalid.
..

1. Data: 2002-05-26 13:33:27

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"turysta" <a...@g...pl> wrote in message news:acqn99$hr6$1@news.tpi.pl...
[cut]
> jesli nie interesuja was tego
> rodzaju ogloszenia napiszcie

Mnie nie interesują - na tej grupie.

Saulo

1. Data: 2002-05-27 14:11:35

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga / drogi / drodzy All,

1. Moja babcia mawiała: "Szkoda czasu i atłasu".

2. Podbno kiedyś na tej grupie bardzo modne było "Może checesz o tym
porozmawiać ?"
No to jak ? Chcesz ?

3. Jeżeli masz jeszcze jakieś wiadomości na mój temat - wal śmiało.

4. Do UOP-u nie kandyduj, bo pękną ze śmiechu.

Ale żeś się chłopie / babo umordował.... w taki upał...

Pozdrawiam
- Piotrek ( imię prawdziwe, zanotuj !)

1. Data: 2002-05-29 04:40:12

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pod przeogromnym wrazeniem (autentycznym!).
pzdr. Dorota

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości > Drogi take5!

1. Data: 2002-05-29 07:50:11

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A o tym, że należy ciąć cytaty, bo się śmietnik robi - to koleżanka słyszała
?
A właśnie...

- Piotrek

1. Data: 2002-05-29 15:05:39

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota B. w news:ad1t4a$h7g$1@news.tpi.pl...

> Jestem pod przeogromnym wrazeniem (autentycznym!).
> pzdr. Dorota

No to sie cieszę Doroto !:)
Myślałem już, że zostałem na wielki jakoś tam zaszufladkowany
przez Ciebie negatywnie, bez szans na ujrzenie świateł miasta ;))...
Byłoby fajnie przy tej okazji zapamiętać, że wszelkie incydentalne
wydarzenia na grupie nie mogą służyć do uogólnień, a ponadto
każde z takich wydarzeń ma prawo (choć nie musi) być częścią
składową czegoś, co zaczęło się na długo przedtem, zanim pojawiliśmy
się na grupie. Zatem z osądami trzeba ostrożnie.

Pozdrawiam
All

PS. Żal mi, że zagubiła się Saranna, ale może nie wszystko stracone

1. Data: 2002-05-31 07:37:38

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości > > Jestem pod przeogromnym wrazeniem (autentycznym!).

> No to sie cieszę Doroto !:)
> Myślałem już, że zostałem na wielki jakoś tam zaszufladkowany
> przez Ciebie negatywnie, bez szans na ujrzenie świateł miasta ;))...

Nie rozumiem dlaczego. To nieporozumienie, nie zostales
zaszufladkowany.

"Zatem z osądami trzeba ostrożnie."

Jasne! Ja tylko wyrazilam podziw dla pracy jaka wlozyles i wiedzy na
temat, w ktorym ja sie poruszam dosc niemrawo.
Pzdr. Dorota

Re: [2] Babcia w rodzinie
Babcia w rodzinie
Samobójstwo