Re: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów

1. Data: 2000-09-19 08:32:28

Temat: Re: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> napisał:

> Ja, na zdjęciu. I Ty możesz to obejrzeć na stronie Bogusława
> Radzimierskiego. Strona jeszcze w budowie i bez opisów, ale że temat został
> wywołany...
> Kliknij na zdjęcie przy "opis 4" pod adresem:
> http://ogrod.to.jest.to/inne/b_bogu2.htm
>
> Jeszcze jedno. Bogu możesz wierzyć. My go tu uważamy prawie za świętego.
> Wprawdzie nie zna polskich nazw roślin, ale przecież każdy ma jakieś wady.
> Nawet ja :-)
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
Witam.
Widzialem ,ogrod jak ogrod.
Odwoluje co pisalem na temat swierka o prawie czerwonych przyrostach ,tylko dlaczego
ten Wasz Boguslaw nie wyjasnij od razu mojej pomylki.
No i oczywiscie nieznajomosc polskich nazw to juz mu napewno obniza ocene w moich
oczach.
A ze Ty posiadasz wady to widac szczegolnie w malej tolerancji w stosunku do nowych
uczestnikow grupy.;)
Pozdrowienia:
Botan Botanicus.

2. Data: 2000-09-19 09:13:16

Temat: Odp: Re: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...onet.
pl...

> Widzialem ,ogrod jak ogrod.

ROTFL!!!

> [...]
,tylko dlaczego ten Wasz Boguslaw nie wyjasnij od razu mojej pomylki.
> No i oczywiscie nieznajomosc polskich nazw to juz mu napewno obniza ocene

Podobnie jak Kronopio ciekawa jestem Twojego ogrodu. Krytyka nie kosztuje.
I podaj łaskawie nazwę polską gatunkową Caryopteris clandonensis (mały
egzamin).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-09-19 20:49:22

Temat: Re: Skierniwickie ŚwiętoKwiatów
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwoluje co pisalem na temat swierka o prawie czerwonych przyrostach
,tylko dlaczego ten Wasz Boguslaw nie wyjasnij od razu mojej pomylki.

Myślę, że kiedy Bogusław przeczytał drugi raz ten tekst to ze śmiechu spadł
z krzesła.
:-))))))))))))

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

4. Data: 2000-09-20 06:28:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
,tylko dlaczego ten Wasz Boguslaw nie wyjasnij od razu mojej pomylki.

Bo na codzień jest bardzo spokojny.

> No i oczywiscie nieznajomosc polskich nazw to juz mu napewno obniza ocene
w moich oczach.

Powinna obniżyć w poważny sposób. Przez to ma on trudności w dogadywaniu się
z nami,
normalnymi ludźmi. Świadczy też o jakimś zamknięciu się na innych,
początkujących.
On, tak jak ty, próbował kiedyś odstraszać z tej grupy osoby które nie znały
nazw botanicznych.
Takiego "nowicjusza" odrzuca, gdy na dzieńdobry zasypują go niezrozumiałymi
wyrazami.
Pomimo tego bardzo go tu wszyscy lubimy tak samo jak on lubi nas.

> A ze Ty posiadasz wady to widac szczegolnie w malej tolerancji w stosunku
do nowych uczestnikow grupy.;)

Szczególnie w stosunku do tych którzy stosują nazwy botaniczne a nie
potrafią poprawnie napisać:
"> Czyzby byli tak zajeci rozmnazaniem Thuji Szmaragd ?"

Rodzaju nie odmienia się po polsku przez przypadki. Nie ma też tuji o nazwie
Szmaragd.
Powinieneś napisać:
Thuja Smaragd albo po polsku tuja szmaragd albo najlepiej żywotnik
szmaragdowy.
Po takiej Twojej pisowni, ktoś gotów pomyśleć, że Twoja wiedza botaniczna
jest powierzchowna.
Myślę, że jest ona duża ale nad niektórymi sprawami powinieneś popracować.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz! http://konkurs.rubikon.pl

5. Data: 2000-09-20 06:45:05

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
..
> A ze Ty posiadasz wady to widac szczegolnie w malej tolerancji w stosunku
do nowych uczestnikow grupy.;)

Szczególnie czepiam się osób które stroją się cudzymi piórkami. Kiedyś mój
kolega, Jerzy, napisał, że mam całą dupę (cytat Jerzego) obrośniętą piórami.
Dlatego nie mogę znieść jak inni chcą w tym konkurować ze mną.
U nowych, po pewnym czasie piórka opadają i można z nimi rozmawiać
normalnie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--