Re: Re: Szansa?

Data: 2004-12-26 04:02:31
Temat: Re: Re: Szansa?
Od: "Anna Brzozowska" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

..:::WISKOLER:::... <R...@v...cy> napisał(a):

> Był 19 październik ( wtorek) gdy o godz. 16:45, w zeznaniu o ID
> <news:30b7.0000022a.417528a1@newsgate.onet.pl>, złożonym na:
> *pl.soc.uzaleznienia*, osobnik o pseudonimie *mysza9* zeznał(a) poddany(a)
> wyjątkowo ciężkim torturom, połączonym z przypiekaniem żywym ogniem co
> następuje :

Moim

> A kto mówił że alkoholikowi *nie wolno* pić więcej alkoholu???
> Wręcz przeciwnie, nikt mu tego nie powinien zabraniać. To się mija z całą
> filozofią AA.
> Pić wolno, ale trzeba w sobie wypracować mechanizmy obronne przed pokusą
> sięgnięcia po alkohol. To jest dopiero sztuka :)))

A coz ty za bzdury wypisujesz. Nigdy w zyvciu nie slyszalam w AA podobnych
bzdud Jestem niepijaca od 17 lat alkoholiczka i wszystkie nauki /ktore
przyniosly efekty/ pamietam ALKOHOLIKOWI NI WOLNO NAWET POWACHAC BUTELKI OD
WYLECZENIA AZ DO KONCA ZYCIA. Tak jak ty mowia ludzie ktorzy sie nie
wyleczyli i nie chca sie wyleczyc, sami siebie oklamuja ze moga pic w sposob
kontrolowany. Nie ma takich mozliwosci nawet jesli uda sie raz co jest
watpliwe to nastepnym razem ciag. Owszem alkoholikowi chce sie pic nawet po
20 latach abstnencji ale to juz nie jest obsesja panuje sie nad tym.