włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

81. Data: 2003-05-09 16:46:44

Temat: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" napisała ..

> To, że nic się nie stało u kogoś nie świadczy, że u innej osoby też się
nie
> stanie.

Ogólnie - zgoda.
Ale co się może stać w tej konkretnej sytuacji ?
Włoski na sutkach niczym szczególnym nie różnią się od tych
np. w brwiach, które wyrywa pensetką znakomita większość
kobiet i jakoś żadna przez to na zdrowiu nie podupada.

Pozdrawiam !
Mała Mi

82. Data: 2003-05-09 17:18:16

Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musiałabym się dopytać dokładnie, ale chodziło chyba o otoczkę pigmentową i
o zwyrodnienia z tym związane. (mogę się mylić) Stanowczo odradzała mi
wyrywanie włosków moja siostra pielęgniarka. Rozmawiała z lekarzami.

83. Data: 2003-05-09 17:32:08

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

świadczy tylko o tym,że ten
> człowiek jest chory psychicznie.
> To nie lekarz.
> Pozdrawiam i EOT
> Kaja

bez komentarza
widze ze sie prosi o ponowne abuse

casus

84. Data: 2003-05-09 18:24:51

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> o zwyrodnienia z tym związane. (mogę się mylić) Stanowczo odradzała mi
> wyrywanie włosków moja siostra pielęgniarka. Rozmawiała z lekarzami.

Z opiniami lekarzy na ogół nie dyskutuję, ale stwierdzenia,
"coś tak słyszałam, że jeden lekarz chyba mówił" mnie nie przekonują.
A tak na zdrowy rozum, to gdyby depilacja mechaniczna miała być
szkodliwa, to polecana tu już laserowa także i być może nawet bardziej.

PS. Nie wycinaj całych postów, pisz proszę pod cytatem.

Pozdrawiam !
Mała Mi

85. Data: 2003-05-09 18:33:18

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina wrote:
> Odpiszę jak wyżej - przecież tych włosków jest kilkanaście - a nie owłosiona
> cała klata... : )
> Ja obcinam te parę włosków przy myciu i nie ma mowy o podrażnieniu.

Mimo wszystko golenie nie jest najlepszym pomyslem.

Anka

86. Data: 2003-05-09 19:47:46

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

9 maj 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godz. 19:32 *casus*
<b9gomq$3nj$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> bez komentarza
> widze ze sie prosi o ponowne abuse

Zobaczymy,czy i ty się tam nie znajdziesz.Wszystkie twoje chamskie
wypowiedzi mam skompletowane.

Kaja

87. Data: 2003-05-09 21:31:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003, Sabina wrote:

> (wiele lat temu - lekarze mieli też mniej informacji ) Może ten sam
> lekarz teraz by odradzał.

calkiem mozliwe biorac pod uwage, ze medycyna wiele lat temu
nie dysponowala laserowa depilacja. Zreszta w ogole medycyna
wiele lat temu nie dysponowala wieloma mozliwosciami ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

88. Data: 2003-05-10 06:30:23

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisał ...

> calkiem mozliwe biorac pod uwage, ze medycyna wiele lat temu
> nie dysponowala laserowa depilacja.

He, he ... napisałam "od lat wielu", to teraz mam. ;-)
W ramach sprostowania oświadczam, iż nie jestem
stojącą nad grobem staruszką, a poradę na temat depilacji
mechanicznej (czyli wyrywania włosków pensetą) otrzymałam
w czasach, kiedy ludzkośc znała już telewizję, samochody
jeździły z predkością nieco większą niż 30 km/h, a i depilacja
laserowa jak najbardziej istniała.
A lekarza (ginekologa-endokrynologa), który doradził wyrywanie
tych włosków, widuję do dziś i nigdy się z tego zalecenia nie wycofał.
Depilacja czy to mechaniczna czy laserowa jest w końcu
taką samą depilacją, a różnica polega głównie na częstotliwości
koniecznych powtarzeń takiego zabiegu.
Jak zainwestuję w laser, to spokój na 2-3 lata.
A pensetką trzeba to robić duuużo częściej.
Ale za to pensetka coś koło 20 zł kosztuje. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

89. Data: 2003-05-10 09:50:08

Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak na zdrowy rozum, to gdyby depilacja mechaniczna miała być
> szkodliwa, to polecana tu już laserowa także i być może nawet bardziej.

Nie tylko ja podniosłam tu szkodliwość depilowania wrażliwych miejsc. W
dzisiejszych czasach zwyrodnienia skóry związane choćby ze słońcem,
alergiami itp. są na porządku dziennym. Więcej też się mówi o tym.
Pokładam również zaufanie w lekarzach. Ale....; ) Nie wszyscy są na bieżąco
, nie wszyscy wiedzą na każdy temat..... Mogę podać przykłady z mojego
życia.
Pamięć mnie zawodzi, ale sedno sprawy - czyli jednak nie - depilacji
mechanicznej - pamiętam.

90. Data: 2003-05-12 11:59:42

Temat: To mozna laserem czy nie?
Od: "marqz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora