wredna nauczycielka !!

71. Data: 2002-10-19 19:26:35

Temat: Re: Re: wredna nauczycielka !!
Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aos315$cee$1@news.onet.pl...
> Widzisz Myszorze... trzy lata pracy w Kuratorium nauczyło mnie...
co to jest Kuratorium i czego uczy?
myszor

72. Data: 2002-10-19 20:21:38

Temat: Re: [n] Re: wredna nauczycielka !!
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:aorhbk$d3s$1@news.tpi.pl...
<...>
> lata) bywalcom sedusa. Nie na darmo romik ostatnio informował/ostrzegał
(?),
> że Ninka wróciła :-(
> Uważaj, Sławku...
<..>

Romik?....->Votum separatum!
(Ja do Ninki, nic nie mam)!
R.

73. Data: 2002-10-19 20:27:19

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aos315$cee$1@news.onet.pl...
> co to jest Kuratorium i czego uczy?

Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
Tekst jednolity: Dz. U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329
Zmiana: Dz. U. Nr 106, poz. 496

Pozdrawiam
SZ

74. Data: 2002-10-19 20:38:59

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aosf7c$ace$1@news.onet.pl...

> Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.
> Tekst jednolity: Dz. U. z 1996 r. Nr 67, poz. 329
> Zmiana: Dz. U. Nr 106, poz. 496
przeczytałem-to jakas pieprzona biurokracja :-(
I czego doktór się tam nauczył?
A zapomniał ja-że:
"nie wszyscy nauczyciele noszą z godnością swoje aureole"
Czy doktór to ten doktorat ma z "Ducha Świętego" zrobiony na ZAT (Zaoczna
Akademia Teologiczna)?
myszor

75. Data: 2002-10-19 21:22:27

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj czepiasz się. Ninka to dobra dziewczyna. Ostatnią koszulę by zdjęła.

Z kogo?

Słyszałem kiedyś taki wierszyk:

"Kochaj bliźniego swego, aż zedrzesz koszulę z niego.
Jak już zedrzesz z jednego, bierz się za drugiego.

RomanS

76. Data: 2002-10-19 21:29:10

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> napisał w
wiadomości news:aosicj$i57$1@news.tpi.pl...

> Z kogo?
>
> Słyszałem kiedyś taki wierszyk:
>
> "Kochaj bliźniego swego, aż zedrzesz koszulę z niego.
> Jak już zedrzesz z jednego, bierz się za drugiego.
Roman, Ty chyba nie kumasz czaczy - Ty sobie zobacz domene z jakiej nadaje
Ninka-tam nic nie ma o rozboju.
A ty tu cytujesz "powrót taty" :-(
myszor

77. Data: 2002-10-19 21:39:26

Od: "Roman Stachowiak" <r...@p...jik.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roman, Ty chyba nie kumasz czaczy - Ty sobie zobacz domene z jakiej nadaje
> Ninka-tam nic nie ma o rozboju.
> A ty tu cytujesz "powrót taty" :-(

Ależ ja właśnie o jej domenie, a nie o rozboju ;-)

RomanS

78. Data: 2002-10-19 22:02:40

Temat: Re: wredna nauczycielka !!
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chyna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bound with all the weight of all the words FP h...@m...poznan.pl tried to
say...
<...>
> Nie wiem, co mam Ci poradzic.
????
Witam!
A może tak!?
http://szkola.net/fotostory/
(Radzę ze szkoły albo z kawiarenki, bo to ponad 30 fotek!)
R.

79. Data: 2002-10-19 23:07:53

Od: "myszor" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości > Romik?....->Votum separatum!
> (Ja do Ninki, nic nie mam)!
Indeferentny??
myszor

80. Data: 2002-10-20 03:28:30

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?S=B3awomir_=AFaboklicki?= <z...@p...onet.pl> writes:

> Nóż się otwiera. Mam do Ciebie prośbę. Kiedy Ci już nic nie grozi,
> postaraj
> się to wszystko spokojnie opisać, dołącz kopie wszystkich posiadanych
> dokumentów, nazwiska osób, przy których ona to mówiła, podpisz
> podając swoje dane i zanieś do Kuratorium do rzecznika praw ucznia.
> Radziłbym też napisać, że nie chodzi Ci o zemstę na tej pani, ale o
> to, że
> w końcu trafi na kogoś mniej odpornego, niż Ty i takie postępowanie
> może
> skończyć się tragedią.

musztarda po obiedzie. ja juz dawno szkole skonczylam, studia tez i na
dodatek wyjechalam z kraju.
a ona poszla na zasluzona (hehehe ) emeryture.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

Czy mogę zostać nauczycielem?
FAQ pl.soc.edukacja - propozycja czy ma być.
Co dobry nauczyciel powinien umieć
Koncentracja u dzieci
islandzki