Re: Religia, po raz n-ty

221. Data: 2008-09-17 09:40:34

Temat: Re: Religia, po raz n-ty
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> jasne, niewygodne to nie zauwazamy, szacuje sie, ze 5% morderstw
> seryjnych popelnianych jest na tle religijnym,

Pewnie nawet więcej, gdy doliczyć mordowanie księży przez ateistów.

> a twoje przyklady nie
> zalapaly sie w definicje seryjnego morderstwa

Seryjność morderstw to tylko efekt nieudolności organów ścigania.

> :))) w przeciwientwie do ciebie ja nie po uwazaniu, widze dane i fakty

Jesteś mądry, piękny i przystojny. I na wszelki wypadek anonimowy, bo a
nuż ktoś sprawdzi.

Adam

222. Data: 2008-09-17 09:44:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> A jak stworzono etykę niereligijną ?

tak samo jak religijna

> Może ? A przed chwilą nie miałesś wątpliwości.

nieee. ja teraz nie mam watpliwosci, ze twoj przyklad nie dotyczyl
satanistow :-)

> Aaa całą wiedzę masz z prasy ? A przejdź się kiedyś do
> niekatolickiego zarządu cmentarza komunalnego i dowiedz się co się
> dzieje z grobami za które nikt nie płaci.

ty od dawna w internecie? bo mam wrazenie, ze z zoltodziobem rozmawiam
:] tak jest, masz racje, nie chowalem swoich bliskich, nigdy nie
rozmwialem o grobach na zamknietych katolickich cmentarzach i nie udalo
mi sie tam pochowac krewnej, masz troszke za malo wiedzy, zeby to
negowac, aaa, i jasne, tak jak napisales nigdy nie wychodze z domu :)))))

> Znaczy masz się za wzorzec obiektywizmu. Gratulacje.

blad, ty masz mnie za taki wzorzec :) i dodam, ze slusznie, tylko w tym
ukladzie po co sie ciskasz skoro o wielu sprawach nie masz prostu
pojecia, nie lepiej zapytac i porozmawiac?

--
The Gnome

223. Data: 2008-09-17 09:48:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Pewnie nawet więcej, gdy doliczyć mordowanie księży przez ateistów.

to znaczy, ze nie masz o tym zielonego pojecia a sie wypowiadasz :)
musialbys pierwej zrozumiec o czym pisze :))))

> Seryjność morderstw to tylko efekt nieudolności organów ścigania.

ojej, ale powiedziales im o tym, tym wszytskim specom od tworzenia
profili itp.itd., tylko grzecznie im powiedz, ze sa idiotami uwazajac,
ze przyczyna lezy gdzie indziej :)

> Jesteś mądry, piękny i przystojny. I na wszelki wypadek anonimowy,
> bo a nuż ktoś sprawdzi.

lo matko, a teraz prosze cie o odpowiedz, od kiedy ty w internecie z
takimi gadkami? bo na moje oko powinno wystarczyc z 5 lat zeby sie ich
oduczyc

--
The Gnome

224. Data: 2008-09-17 09:51:24

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> tak samo jak religijna

Kiedy w końcu zdradzisz jej zasady ?

> nieee. ja teraz nie mam watpliwosci, ze twoj przyklad nie dotyczyl
> satanistow :-)

Jakoś mnie to co raz mniej obchodzi.

> [...]
> mi sie tam pochowac krewnej, masz troszke za malo wiedzy, zeby to
> negowac, aaa, i jasne, tak jak napisales nigdy nie wychodze z domu :)))))

Emotikonkami nie zastąpisz argumentów.

> blad, ty masz mnie za taki wzorzec :) i dodam, ze slusznie,
^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jesteś również wzorcem swojej własnej logiki.

> tylko w tym
> ukladzie po co sie ciskasz skoro o wielu sprawach nie masz prostu
> pojecia, nie lepiej zapytac i porozmawiac?

Nie z tobą.

Adam

225. Data: 2008-09-17 09:54:47

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to znaczy, ze nie masz o tym zielonego pojecia a sie wypowiadasz :)
> musialbys pierwej zrozumiec o czym pisze :))))

Rybciu, wypowiadam się bo mi się tak chce.

> lo matko, a teraz prosze cie o odpowiedz, od kiedy ty w internecie z
> takimi gadkami? bo na moje oko powinno wystarczyc z 5 lat zeby sie ich
> oduczyc

Od 1992. A teraz pa.

Adam

226. Data: 2008-09-17 09:56:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Kiedy w końcu zdradzisz jej zasady ?

i jestes pewien, ze chodziles do szkoly? i zdania nie zmienisz? ale to
musiala byc jakas amerykanska szkola, mocno nietutejsza :)))))

> Jakoś mnie to co raz mniej obchodzi.

poczulem sie zdolowany :] tylko blagam, nie tup na mnie :]

> Emotikonkami nie zastąpisz argumentów.

:))))) jestes niesamowity w tym wypieraniu, ze to nie twoja reka

> ^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Jesteś również wzorcem swojej własnej logiki.

jestem tez sterem, zeglarzem, okretem :) skad te twoje zachamowania?
znaczy skat klikasz chcialem zapytac? :)))))

> Nie z tobą.

ale moja terapia zdaje sie byc pozytywna dla ciebie :)))

--
The Gnome

227. Data: 2008-09-17 10:01:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Rybciu, wypowiadam się bo mi się tak chce.

pokochalam cie moj szczupaczku

> Od 1992. A teraz pa.

w takim razie mama cie bila :)

--
The Gnome

228. Data: 2008-09-17 10:09:21

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo"

> a czy swobodny elektron jest obiektwny? :)

Jest i nie jest, jak kot.
Tego się nie dowiesz, dopóki nie otworzysz pudełka.

EwaSzy

229. Data: 2008-09-17 10:10:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Jest i nie jest, jak kot.
> Tego się nie dowiesz, dopóki nie otworzysz pudełka.

Dobre :-)

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

230. Data: 2008-09-17 10:13:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Jest i nie jest, jak kot.
> Tego się nie dowiesz, dopóki nie otworzysz pudełka.

ałć :)

--
The Gnome

Mundurki - jak to jest?
jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
szkola jezykowa -empik-wrazenia
Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Czasopisma dla 13 latka. Jakie?