Re: Religia, po raz n-ty

241. Data: 2008-09-17 13:46:27

Temat: Re: Religia, po raz n-ty
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gar181$qtm$1@news.onet.pl...

> U nas nadal nie ma siły żeby taki uczeń miał wolne:)

Inna sprawa, że takie jednostkowe pójście na lekcje z inną klasą (czy nawet
chodzenie przez tydzień) to czas zmarnowany. Inny nauczyciel, bardzo często
na innym etapie przerabiania materiału (a i podręczniki mogą być zupełnie
inne). Jak jego klasa już to miała, to się nudzi, a jak nie miała to będzie
się nudził jak klasa wróci ;-)

Agnieszka

242. Data: 2008-09-17 13:50:49

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka"

> W tym celu wykorzystujemy zatyczki do uszu z zapasu 'na niemowlaka i
> wszystkie wrzaski jego'. ;)

No prawie. Po prostu olewamy teksty w stylu "a w przyszłym tygodniu mamy
strajk/dzień nauczyciela/whatever i bardzo prosimy wszystkich, którzy mogą,
żeby w tym dniu nie przyprowadzali dzieci do szkoły". Niestety ja nie mogę
sobie strajkować ani urządzić bibki z okazji dowolnej i nie mogę nie
przyprowadzić dziecka. Ale wiem, że wielu rodziców staje na głowie, żeby
tego dnia jednak dziecko zostało w domu, no bo przecież nauczycielka
powiedziała...

Agnieszka

243. Data: 2008-09-17 13:51:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. pisze:

> ja w kwestii formalnej: rekolekcje to nie wycieczka.

wiem, ale ja chodzilem do szkoly w soboty :) te 3 dni wolne ad hoc sa
dla mnie czyms niesamowitym

> Się nie zapędzaj z tym uogólnianiem, bo właśnie ci napisałam, że jak
> jest wycieczka i ktoś nie jedzie to _u_nas_ idzie do szkoły.

nie uogolniam, chodzi o to, ze jeden wylom powoduje usprawiedliwenie,
kolejne skutkuje lenistwem i tak kolko sie zamyka, co mi po kapciach w
szkole skoro praktyka pokazuje dzieciom, ze to wlasnie szkola jest
niekonsekwenta w swych dzialaniach wychowaczych

--
The Gnome

244. Data: 2008-09-17 14:02:02

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> wiem, ale ja chodzilem do szkoly w soboty :)
mmm...ja też... :)
pozdrawiam
Ania

245. Data: 2008-09-17 15:44:42

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 15:24:07 +0200, Agnieszka napisał(a):

> A tłumaczenie jakie kiedyś usłyszeliśmy, dlaczego dzieci nie jadące na
> wycieczkę nie będą miały lekcji, brzmiało "bo dziecko i tak jest
> poszkodowane, że nie jedzie z klasą, to nie chcemy go dodatkowo karać
> chodzeniem do szkoły".

Ło matko, to był tekst nauczyciela?? Świat się kończy. Chociaż ja to się
spotkałam częściej z tym (w nauczaniu), że mimo zapewnionych zajęć w innej
klasie, rodzic dziecka do szkoły nie posłał.
Ale najlepsza była kiedyś jedna klasa, bodajże druga. Pani chora, idę na
zastępstwo, w klasie pustki, mało dzieci. Co się stało? "Bo jak nie ma
naszej pani to oni chodzić nie będą."
Natomiast gdy pojechałam w ciągu roku z pierwszakiem do sanatorium gdzie
działała szkoła i dziecko miało zapewnione lekcje i chodziło z ogromną
ochotą do trzyosobowej klasy, to inni rodzice dzieci w tym wieku lub
podobnym patrzyli na mnie dziwnie, bo jak nie pójdzie dwa tygodnie do
szkoły to się nic nie stanie.
--
waruga

246. Data: 2008-09-17 15:46:58

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 09:04:27 +0200, pamana napisał(a):

> a takie wycieczki to mozna zalatwic po mszy i ew. religii i zorganizowac
> w sobote- i ciekawe kto wtedy by pojechal ?

To wszystkie inne też można :)
Nasza klasa w czerwcu w Leśnym Parku Niespodzianek była w sobotę.
--
waruga

247. Data: 2008-09-17 15:49:24

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 15:25:33 +0200, Iwon(K)a napisał(a):

> za drzwi szpitalne. Tam wykopka.(USA) Moja kolezanka po porodzie wyszla sobie -
> (nogi swe wlasne uzyla), bo dobrze sie czula, ale pielegniarka zagonila ja w
> panice (kiedy tylko sie zorientowaly) juz zza dzrzwi, kazala usiasc na wozku,
> zeby _wyjechala_ ze szpitala. Wtedy juz mogla wstac, i isc do samochodu....

To pewnie tak samo jak z tym, że po cesarce można było wstać pierwszy raz z
łóżka tylko pod opieką pielęgniarki, która doprowadzała np. do umywalki. A
ja miałam siły i to podtrzymywanie bardziej mi przeszkadzało niż pomagało,
ale w pełni rozumiem, że gdyby pielęgniarki przy tym nie było, a ja łups na
posadzkę, to ona miałaby kłopoty.
--
waruga

248. Data: 2008-09-17 16:00:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga pisze:

> Na osiedlu gdzie mieszkał mój mąż i chodził jako dziecko do szkoły,
> przybyło bloków, dzieci też. Szkoła zrobiła się ciut ciasna. No i teraz
> mają filię dla klas I-III właśnie w byłych salkach.

to cos jak nieprzymierzajac ten dowcip z Jasiem co puscil baka w klasie
i pani go wyrzucila za drzwi :) gdzie sens i logika?

--
The Gnome

249. Data: 2008-09-17 16:37:32

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 15:51:23 +0200, gazebo napisał(a):

> wiem, ale ja chodzilem do szkoly w soboty :)

Ja też, ale cieszę się, że moje dziecko nie musi.
--
waruga

250. Data: 2008-09-17 16:40:50

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 15:50:49 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Ale wiem, że wielu rodziców staje na głowie, żeby
> tego dnia jednak dziecko zostało w domu, no bo przecież nauczycielka
> powiedziała...

A ja zawsze podkreślam dwie rzeczy, że składka na radę rodziców nie jest
obowiązkowa, a w dni "bezlekcyjne" szkoła zapewnia opiekę (bo już kiedyś
dawno temu spotkałam się z sugestią żeby mówić, że szkoła zapewnia opiekę
tego dnia lub, że świetlica jest czynna, tylko wtedy gdy ktoś wprost o to
zapyta, bo dzięki temu przyjdzie mniej osób). Niestety wiem, bywa różnie.
--
waruga

Mundurki - jak to jest?
jaki prezent dla 7 latka na dzień chłopca?
szkola jezykowa -empik-wrazenia
Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Czasopisma dla 13 latka. Jakie?