Re: Remont - jak sobie poradzic z fachowcami ?

From: "Elzbieta Mosek" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Remont - jak sobie poradzic z fachowcami ?
Date: Fri, 07 May 2004 18:13:44 GMT

Nigdy nie zgadzaj sie na prace za godzine. Ty umow sie z szefem na okreslona
kwote, za okreslona kase. Oczywiscie spisz sobie konkretnie co bedzie
wchodzilo w zakres prac- bardzo szczegolowo, a jak szef ekipy bedzie sie
rozliczal z chopakami to niech cie nie obchodzi. On moze sie rozliczac za
godzine i w tym juz bedzie jego glowa zeby nie pili piwka calymi dniami
tylko zasuwali. Co do tego, jak bedzie szla robota itd, ze nie wiadomo co
jest pod tapeta i takie tam, to zawsze wszytskie dodatkowe roboty mozna
uzgadniac podczas remontu i to ty wtedy decydujesz czy cie na takie
dodatkowe prace stac czy idziesz na kompromis i robisz co mniej solidnie, bo
ci np nie zalezy.
Na swoj remont mieszkania mam ju za soba- trwal 1,5 miesiaca. Co ci moge
teraz doradzic to na samym koncy zostaw sobie czesc zaplaty i powiedz ze
kase dostana po tygodniu od wprowadzenia sie. Gdyby wyszly jakies poprawki,
masz pewnosc ze ktos sie zjawi, bo kasa ich przyciagnie. Oczywiscie nie
zgadzaj sie na zadne dorobki po wprowadzeniu. Ja niestety po remoncie nie
bylam taka madra i od wrzesnia czekam az koles zjawi sie na doklejenie dwoch
plytek w lazience i wykonanie poprawek. Oczywiscie juz sie nie luze ze sie
wogole zjawi :) Tak wic nie popelniaj mojego bledu i powodzenia.

--
Elzbieta Mosek
507 738 655