Restauracje Indyjskie w Warszawie

1. Data: 2003-06-01 23:22:49

Temat: Restauracje Indyjskie w Warszawie
Od: "Pete" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukalem w archiwum, ale jedyne co znalazlem na ten temat to jakis stary
post z 1999 roku. Wtedy wygladalo na to, ze nie bylo wlasciwie zadnych
dobrych indyjskich restauracji w W-wie.

A dzis? Czy sa juz jakies dobre? Mozecie cos polecic w W-wie lub
okolicach? W necie natknalem sie na jakas restauracje w Raszynie (
http://delhidarbar.republika.pl/ ). Byl tam moze ktos?

Poza tym, czy sa w W-wie jakies sklepy z indyjska zywnoscia i przyprawami
(zeby samemu cos ugotowac)? Jesli tak, prosze o namiary.

Dziekuje uprzejmie i pozdrawiam,

Pete

1. Data: 2003-06-02 04:45:28

Temat: Re: Restauracje Indyjskie w Warszawie
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Pete napisal(a):

> [...]
>
>A dzis? Czy sa juz jakies dobre? Mozecie cos polecic w W-wie lub
>okolicach? W necie natknalem sie na jakas restauracje w Raszynie (

Na pewno jest restauracja na Starym Miescie. Nie wiem jak z jakoscia,
bo w czasach gdy ogladalem menu, to nie bylo mnie stac ich propozycje
;--). Trzeba odbic w prawo (idac od KZ) i potem troszku wzdluz Wisly.
To jest AFAIR przy najblizszej rownoleglej ulicy do Nomowiejskiej
(Swietojanskiej).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-02 20:36:23

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Armii Ludowej (obok "Budapesztu") jest Tandor. Wspaniałe jedzenie.
Ceny też można przeboleć.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

P.S W magazynie City jest wykaz wszystkich knajp z podziałen na
poszczególne kraje/kuchnie.

1. Data: 2003-06-03 07:13:55

Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dzis? Czy sa juz jakies dobre? Mozecie cos polecic w W-wie lub

Kilka dni temu bylo o "Indiach w Warszawie" w GWyborczej. Wymieniali
knajpy, sklepy itd.

:-) Monika

1. Data: 2003-06-11 19:37:24

Od: TiBi <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

MoniKa wrote:

> Kilka dni temu bylo o "Indiach w Warszawie" w GWyborczej. Wymieniali
> knajpy, sklepy itd.
>
> :-) Monika

Najlepsza jest Maharaja pod filarami na Marszalkowskiej przy placu
Konstytucji. Ostanio bylismy w Tandoor Palace, tez przy Marszalkowskiej
od strony trasy Lazienkowskiej. Palce lizac. Niestety ceny juz nas nie
zachwycily.
Tibi

1. Data: 2003-06-12 20:38:39

Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Marszalkowskiej
> od strony trasy Lazienkowskiej. Palce lizac. Niestety ceny juz nas

Ile trzeba liczyc za przecietny obiad tu i tu?? Bo za mna ostatnio
chodzi hinduskie....

:-) Monika

Hawaje??
Podziekowania dla Izis vel Ani
Pyzy i szpinak???
JASMIN - czy ktos ma doswiadczenia z przygotowywaniem kwiatow ?!
brak inwencji tworczej mnie dopadl :-)