Re: Rocznica 20-lecia

Data: 2009-04-21 10:46:56
Temat: Re: Rocznica 20-lecia
Od: "Ewa" <l...@o...eu>

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:gsjv04$r7p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dnia 2009-04-21 09:24, użytkowniczka/użytkownik Jan napisała/napisał
(niepotrzebne
> skreślić):

> 1. Mogę zwiedzać Europę tylko li z dowodem osobistym,

nie mam za co :(

> 2. Mogę krytykować władzę
a dadzą mi za to chleb?

> 3. Kawały polityczne nie grożą wyrokiem sądu
hmmm, nie do śmiechu mi

> 4. Dzieci mogą się uczyć o Katyniu - i innych wątkach
historii
nie stać mnie na naukę dzieci

> 5. Frekwencja w wyborach jest na realnym poziomie - a przewodnią siłą
narodu nie jest
> już PZPR
dobra, dobra - jak zwał tak zwał

> 6. Można zakładać partie, organizacje i inne takie
można, niech każdy ma dostęp do złodziejstwa

> 7. Wielkie brat ze wschodu już nami nie rządzi
teraz rządzi zachód i Stany Zjednoczone

> 8. Dolar kosztuje 3,5 zł i ma tylko jeden kurs (dawniej były dwa:
oficjalny i realny)

> 9. W sklepach jest coś więcej niż ocet i musztarda
jasne, ze jest- ale tylko dla wybranych, bo tylko ich ostatnimi czasy stać
na coś więcej niż ziemniaki

pozdrawiam
Ewa

może ktoś się jeszcze wypowie?