Re: Rocznica 20-lecia

Data: 2009-04-21 08:07:38
Temat: Re: Rocznica 20-lecia
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 2009-04-21 09:24, użytkowniczka/użytkownik Jan napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Zblizaja sie wielkie uroczystosci 20-leca kiedy to dokonano:
>
> 1.. Pozbawienia emerytow, rencist, inwalidow bezpłatnych lekarstw.
> 2.. Wprowadzono oplaty za studia wieczorowe.
> 3.. Wprowadzono masowe bezrobocie.
> 4.. Doplacajac przekazano banki w prywatne rece.
> 5.. Dopisz i Ty swoje spostrzeżenia:
> Emeryt

1. Mogę zwiedzać Europę tylko li z dowodem osobistym,
2. Mogę krytykować władzę
3. Kawały polityczne nie grożą wyrokiem sądu
4. Dzieci mogą się uczyć o Katyniu - i innych wątkach historii
5. Frekwencja w wyborach jest na realnym poziomie - a przewodnią siłą narodu nie jest

już PZPR
6. Można zakładać partie, organizacje i inne takie
7. Wielkie brat ze wschodu już nami nie rządzi
8. Dolar kosztuje 3,5 zł i ma tylko jeden kurs (dawniej były dwa: oficjalny i realny)
9. W sklepach jest coś więcej niż ocet i musztarda

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)