Rodzice dzieci w szkole STO

81. Data: 2009-03-12 17:14:34

Temat: Re: Rodzice dzieci w szkole STO
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2009 09:33:11 +0100, złośliwa napisał(a):

> taka opinia z przedszkola
> idzie za dzieckiem do szkoły. Co szkoła z tym robi ? Nie wiem. Idealnie by
> było żeby to brała pod uwagę ale wiadomo ... tak to tylko w erze.

Taka opinia szła za dzieckiem do szkoły z jakieś 10 lat temu, u nas
niestety już od dawna nie przychodzi, a przydałaby się.
--
waruga

82. Data: 2009-03-12 17:24:47

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:28:55 +0100, Marchewka napisał(a):

> Ale przeciez nie ma chyba czegos takiego w
> przedszkolach, jak w szkolach, co sie nazywa "podstawa programowa". A moze
> jest?

Musi być, na podstawie czegoś przedszkole musi prowadzić swoją edukację
--
waruga

83. Data: 2009-03-13 07:20:35

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał

| Taka opinia szła za dzieckiem do szkoły z jakieś 10 lat temu, u nas
| niestety już od dawna nie przychodzi, a przydałaby się.

no to tym bardziej twierdzę że żyję w wiosce cudów :)
Może w mniejszych miastach jest łatwiej ?

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

84. Data: 2009-03-13 07:25:24

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał
| Chodzilo mi o "nauke". Jaka moze byc "nauka" w przedszkolu?

czytanie, pisanie, liczenie,

| Ktora to "nauka"
| jest w dodatku tak liczaca sie, ze zawiadamiaja o tym szkole.

czytania, pisania, liczenia

85. Data: 2009-03-13 09:14:02

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Musi być, na podstawie czegoś przedszkole musi prowadzić swoją edukację

Aha, jesli jest, to wyjasnia. Moja mloda tez ma sporo zajec edukacyjnych w
przedszkolu i widze, jakie robi postepy, np. jesli chodzi o literki. Ale to
bardziej w formie zabawy jest. Dlatego mi tu nieco zgrzytalo to
sformulowanie "wyniki w nauce". Ale rzeczywiscie jest to nauka. Nie pisze o
przedszkolnych zerowkach tutaj.
Iwona

86. Data: 2009-03-13 09:15:05

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Może w mniejszych miastach jest łatwiej ?

W wiekszych jest wiecej mozliwosci, co generuje sila rzeczy chyba wiekszy
chaos.
Iwona

87. Data: 2009-03-13 15:18:28

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Mar 2009 10:14:02 +0100, Marchewka napisał(a):

> Aha, jesli jest, to wyjasnia

Wciąż obowiązująca:
http://bip.men.gov.pl/akty_prawne/rozporzadzenie_200
70823_1.pdf

Nowa

http://bip.men.gov.pl/akty_projekty/projekt_rozporza
dzenia_20081223_zal_1.pdf

Mam nadzieję, że mi się linki nie pomyliły ;)
--
waruga

jaki strój?? [pilne]
[Komunijne] Film, zdjęcia i inne atrakcje
[REKLAMA] "Dziadek do orzechów i Król Myszy" w Jazgarzewie - 19 lutego o 18-tej
Jak nie nastrzelać dziecku wiochy :-D (flejmogenne?)
opinia o przedszkolu