Re: Rodzina wielopokoleniowa.

From: "toporek" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rodzina wielopokoleniowa.
Date: Tue, 25 Jun 2002 11:14:33 +0200

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:af90ai$4oc$1@news.tpi.pl...
....Czy
> można stworzyć szczęśliwą rodzinę w rodzinie
> wielopokoleniowej, czy jest to już totalny anachronizm i zło
> konieczne? ......Co
> sądzicie na ten temat, czy to może się udać?
> Darek

My akurat mieszkamy z moim tatą i siostrą w domku jednorodzinnym, nam
przypada dwa pokoje mamy jedną córcię. A teraz do rzeczy :-) Osobiście
uważam, że to super pomysł bo na starość nie chciałabym mieszkać sama :-)
Ale nie jest to łatwe. Tak więc podstawą wg moich obserwacji byłby dom, ale
typu bliźniak tzn. osobne wejścia i osobne kuchnie! :-), łazienki. chodzi o
to by być razem kiedy się chce, a nie ciągle. Układ jest łatwiejszy dla tego
małżonka, który mieszka w swoim rodzinnym domu (IMHO) łatwiej mu zrozumieć
pewne zachowania rodziców itd. Ale jak sobie myślę o przyszłości i w myślach
'ściągam' swoją teściową do nas to po pierwsze nie wiem czy ona jednak by
chciała (teraz mieszka sama i jest do tego przyzwyczajona i nawet nie za
bardzo chce u nas zanocować, wyjątkiem są wakacje). Ale właśnie choć mam
teściową w porządku, nie wtrąca się, to na co dzień nie wiem jak by się
układało, bo ona każdą rozmowę moją i męża, w której mamy różne zdania uważa
za kłótnię i wzdychając mówi: przestańcie już - jak do dzieci, brrr... A tak
się nie da :-)
Tak więc w teorii to fajna sprawa, a w praktyce trudna do pogodzenia. Może
wypowiedzą się mieszkańcy "bliźniaków" :-)))
pozdrawiam
Ewa