Re: Roze- pytanie

Data: 2000-01-29 17:48:18
Temat: Re: Roze- pytanie
Od: w...@p...onet.pl (Wiesia Karpowicz)

Czesc Dorota. A nie moglabys zrobic strony o rozach? Troche to nie na
temat ale chyba Krzysztof nie bedzie mial do mnie pretensji. Opisala
bys tam swoje roze, te co masz, te co bys chciala, jak je uprawiasz,
co polecasz, co radzisz. Nie ma jeszcze w Polsce strony o rozach -
jest tylko strona szkolki Rafala. Moze odezwali by sie ludzie ktorzy
hoduja jeszcze takie odmiany, ktorych Ty poszukujesz Mam swietny
pomysl na taka strone, jezeli sie zdecydujesz napisze Ci na priva..
Pozdrowienia Wiesia.On Sat, 29 Jan 2000 05:31:41 +0100, "Krzysztof
Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote:

>Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
>A jak jest u Ciebie z mrozoodpornością. Czy masz znaczące wypady po zimie?
>Czy okrywanie róż traktujesz poważnie i w jakim regionie mieszkasz?
>--
>:-) http://ogrod.to.jest.to
>

>--
>Szukasz pracy ? Znasz rynek IT (Internet) ? - http://webcorp.pl/praca/