Rozmowa o pracę ;)

31. Data: 2006-11-09 08:03:59

Temat: Re: Rozmowa o pracę ;)
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eiuldf$9g7$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote:

> A co to jest sladnia... po polskiemu?

;-) Literówka.

Władysław

32. Data: 2006-11-09 08:07:13

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eiun4u$h7c$1@atlantis.news.tpi.pl>,
clafoutis <c...@i...pl> wrote:

> witam,
>
> zabawwna sytuacja ,miałem okazję odczuć krytykę pana losa i liily

Nikt Ciebie nie krytykował. Po prostu korygowano głupstwa, które
wypisywałeś.

Władysław

33. Data: 2006-11-09 08:14:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clafoutis" <c...@i...pl> napisał:
> zabawwna sytuacja ,miałem okazję odczuć krytykę pana losa i liily

Jesli to mnie masz na mysli, to po pierwsze:
prosze pisz poprawnie moje imie,
po drugie:
przypomnij mi MID wiadomosci z moim udzialem,
na ktora sie powolujesz,
po trzecie:
nie lezy w moim charakterze wytykac innym osobom
bledow i czynic z tego tresc postu, oczywiscie za
wyjatkiem sytuacji, gdy kociol przygania garnkowi,
wtedy MSPAN.
To prawda, ze tylko Ty nie zauwazyles ironii? ;-)

Pozdrawiam
nie kretynka, Lilla

34. Data: 2006-11-09 08:27:21

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdziłem .. i rzeczywiście trochę niepotrzebnie podciągnąłem twoją
osobę pod ten wątek przepraszam były inne gwiazdeczki .

piotr

35. Data: 2006-11-09 08:35:34

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clafoutis" <c...@i...pl> napisał:
> sprawdziłem .. i rzeczywiście trochę niepotrzebnie podciągnąłem twoją
> osobę pod ten wątek przepraszam były inne gwiazdeczki .

OK, nie ma sprawy :)

Pozdrawiam
Lilla

36. Data: 2006-11-09 09:00:15

Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
message news:slrnel4gl6.mvs.Grzegorz.Janoszka@galaxy.agh.edu
.pl...

> Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo gotowaniem?

Ba! Ja miałem wpisane: "Sztuka gotowania". I rzeczywiście raz się mój
przyszły szef zapytał co rozumiem przez to sformułowanie. A ponieważ gość
był nie z mojego miasta, następnym pytaniem było gdzie można tu coś dobrego
zjeść, bo zgłodniał po mojej wypowiedzi :D
Więc uważaj czego sie czepiasz ;-)

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba

37. Data: 2006-11-09 09:40:42

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Jeszcze nie, ale na razie z paru ludzi jest najlepszy, więc pewnie wezmę
> go. Ale nie do gotowania ;)

Pozostaje pytanie,na ile reszta CV jest zgodna z prawdą:)

pozdr

cherokee

38. Data: 2006-11-09 11:05:09

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-09 08:08:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> akurat PMS czy wczesna menopauza lżej w danym dniu dokucza.
>
> Polecam preparaty z soi, ponoć są dobre na Twoje objawy.

Spróbuj sama, bo jakaś niezwykła frustracja z Ciebie wychodzi w tym wątku
:)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

39. Data: 2006-11-09 11:26:27

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyjatkiem sytuacji, gdy kociol przygania garnkowi,
> wtedy MSPAN.
> To prawda, ze tylko Ty nie zauwazyles ironii? ;-)

Za wyjątkiem?????????? Mam nadzieję, że to było jakieś nieopatrzne
kliknięcie literki -a-

40. Data: 2006-11-09 11:49:33

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

>Wystapię tu w obronie Grzegorza i innych. Panie Władysławie ta strona jest od
pisania o kulinariach lub przynajmniej do tego zbliżonych tematów. Wiem, że nie jest
ładnie i patriotycznie robić błędy w języku polskim, ale oceny dajmy specjalistą, a
na tej grupie rozmawiajmy o tematacj kuchennych patrz awantura w: moderacja - pomysł
na kuchnie. Błędy każdy może popełnić, czyżbyś Pan był taki wirtuoz gramatyki i
ortografii języka polskiego - nikt nie jest doskonały.
,
Pzdr. Janusz

jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...