Rozmowa o pracę ;)

41. Data: 2006-11-09 14:12:13

Temat: Re: Rozmowa o pracę ;)
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):

> Hmmm ja doskonale rozumiem twoje podejście ale żeby zaraz specjalistą ?
> ;-)))))
> Nie jestem purystą językowym ale takie baboki to nie powinny się pojawiać.
> pozdrawiam
> Sławek

Też Cie popieram, ale chłop może był głodny, czy cóś i tak
napisał, ale po co tak na niego napadać, a jak już, to dodać coś w
temacie. Sam wiesz napewno, jak to niekiedy się piszę na kompie
właściwie klawiaturze.. A sam jak coś chcę i piszę na grupię to
myślę co to będzię jak popełnie gafę czy jakieś inne
przestępstwo językowe. Najczęściej obrywam od żony, ta to jest
cenzorem językowym.

Zdrówka życzę Janusz

42. Data: 2006-11-09 16:59:14

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> No ale ja sprawdzam praktycznie wszystko, co ludzie wpisują w CV, nawet
> zainteresowania ;)

A jak ktoś nie wpisuje zaintresowań do CV? Bo to chyba takie istotne nie
jest przy poszukiwaniu pracy/pracownika? To jakoś go dyskwalifikuje?
Zmniejsza jego szanse?

m. (żywotnie zainteresowana bo właśnie jestem na etapie intensywnego
poszukiwania pracy )

43. Data: 2006-11-09 17:39:25

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Nov 2006 08:10:08 +0100 I had a dream that Dolby <v...@o...pl> wrote:
>Grzesiu to nie lubisz pomidorowej ??? :))

Uwielbiam. Ale jeszcze bardziej cenię urozmaicenie ;)

--
Grzegorz Janoszka

44. Data: 2006-11-09 17:46:55

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Nov 2006 07:22:16 +0100 I had a dream that Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:
>Co to za sładnia?

Co to za "sładnia"? Moje słowniki nie znają takiegoż wyrazu.
Przyganiał kocioł garnkowi - będąc w temacie grupy.

>Jeść? A ty umiesz pisanie po polskiemu?

Nie, tylko po hanyskomałopolskuwiejsku. Ale i tak nauczono mnie, żeby
zaimki drugiej osoby pisać z wielkiej litery, która to elementarna umiejętność
jakże często tutaj jest niewidoczna.

--
Grzegorz Janoszka

45. Data: 2006-11-09 17:59:50

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wracajac do watku o sprawach kulinarnych to moze ktos by wylal kisielek i
Panie by sie potaczaly w nim wojowniczo nastawione ku uciesze meskiej
widowni ?
;p

46. Data: 2006-11-09 18:04:19

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-09 17:59:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *m.* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Zmniejsza jego szanse?
>
> m. (żywotnie zainteresowana bo właśnie jestem na etapie intensywnego

Popatrz na to tak...
CV jest po to, żeby zwrócić na Ciebie uwagę.
Przy większości stanowisk większość kandydatów oferuje niejako mniej wiecej
to samo w takim CV.
Więc jak masz fajne zaintersowania, albo takie same jak rekruter...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

47. Data: 2006-11-09 18:04:45

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** m. wrote:

> A jak ktoś nie wpisuje zaintresowań do CV? Bo to chyba takie istotne
> nie jest przy poszukiwaniu pracy/pracownika? To jakoś go
> dyskwalifikuje? Zmniejsza jego szanse?

Generalnie tak, tzn. jeżeli ktoś jest wybitnie dobry i ma jakieś cuda w
CV to na pewno to jest brane pod uwagę w pierwszej kolejności. Ale w
momencie kiedy masz dwóch osobników, którzy mają podobne kwalifikację i
jeden z nich nie ma żadnych zainteresowań, a drugi ma tam coś ciekawego
to automatycznie prędzej rzuci Ci się w oczy ten drugi. Nie zapominaj,
że zgłoszeń często przychodzi kilkastet, ten kto to wstępnie przegląda
poświęca na jedno takie CV z kilkuset ogłoszenie minimum czasu, przez
ten czas to CV musi go czymś zainteresować, musi być ładne, czytelne,
dobrze zaprojektowane i powinno mieć to "coś". Zainteresowania mogą być
właśnie tym "czymś".

> m. (żywotnie zainteresowana bo właśnie jestem na etapie intensywnego
> poszukiwania pracy )

No to rozważ te uwagi.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

48. Data: 2006-11-09 18:05:13

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-09 18:59:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *darkblue* skreślił te oto słowa:

> wracajac do watku o sprawach kulinarnych to moze ktos by wylal kisielek i
> Panie by sie potaczaly w nim wojowniczo nastawione ku uciesze meskiej
> widowni ?
> ;p

Oddaje walkowerem, z tego co wiem z pl.rec.uroda Hania ma raczej potężne
gabaryty...
Nie chce umrzec przywalona wielorybem ;)

49. Data: 2006-11-09 18:39:48

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Nov 2006 19:04:19 +0100 I had a dream that Lia <i...@p...org> wrote:
>Przy większości stanowisk większość kandydatów oferuje niejako mniej wiecej
>to samo w takim CV.
>Więc jak masz fajne zaintersowania, albo takie same jak rekruter...

No dokładnie - jak widzę, że ktoś wpisał jakiegoś mojego konika, to wiem,
że nawet jeśli gość nie będzie miał zielonego pojęcia o wymaganiach, to i
tak jakiś temat znajdziemy i ten czas nie będzie całkowicie zmarnowany, więc
w pierwszej kolejności z takimi rozmawiam.

--
Grzegorz Janoszka

50. Data: 2006-11-09 19:12:00

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@m...googlegroups.co
m>,
"anatol" <j...@t...pl> wrote:

> [...]

Chciałby Pan być przyjmowany do pracy przez kogo. kto nie zna ojczystego
języka?

Władysław

jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...