Re: Rozmowa ze Świadomością.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Date: Sat, 18 Nov 2017 22:07:07 +0100
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>

j...@o...pl pisze:

> widac nie mam az tak przenikliwego umyslu, jak Ty. coz, bywa:)

Schlebiasz mi Ty żmijowe dziecię.;)

> przestan, niektore kobiety to lubia. znaczy, zalezy jak to
> pojmujesz:)

Wszystkie to lubią gdy już tego doświadczą. Znaczy się, gdy się im powie
prawdę prosto w oczy ale równocześnie obdarzy się je szacunkiem i
zaufaniem. To jest najskuteczniejsza broń w walce z nieświadomością i
strachem przed potencjalną karą oraz zemstą.

> tak bankowo pewna, jak banki, albo bańki przez nie wytworzone:)
> zwlaszcza informatyczne:)

Kpiny to świetny sposób na skrywanie... niewiedzy.;)

> nic nie wiesz o zyciu. sorki: malo wiesz.

Nie lubię uczestniczyć w licytacji, ale jeżeli ktoś mnie do tego zmusi
to nie odpuszczę...:)

> oczywiscie zapewne wyhodowaly bez udzialu tego Kozła:) co zlamal
> drzewo, a pozniej mowil, ze tylko bardzo pochylone.

Był nieodpowiedzialnym wskutek swojej nieświadomości więc go nie
obciążaj poczuciem winy tak jak ja nie obciążam kobiety poczuciem winy.
Bo winnym/niewinnym jest S(T)wórca z jego nieokreślonym początkowym
stanem Świadomości.

> nie kumam, kumie:)

Więc się skup bardziej.:)

> calkowita nieprawda; u Ciebie byc moze tak bylo, jak Lindy kwestia:
> zla kobieta byla.

Dopóki nie urodzą dziecka dopóty są bardzo słodkie. Ich perfidia ujawnia
się wraz narodzinami potomka.

> z tym wykorzystywaniem to tak sie zdarza, zreszta obustronnie, pewnie
> z tym zawlaszczaniem tez, jednakze ja osobiscie niczego podobnego nie
> doswiadczylem. ot, sa ludzie i ludziska.

A masz/macie dzieci, że zadam niedyskretne pytanie?

> wez no; po prostu masz dewianckie doswiadczenia albo takowe
> opisujesz.

Zamiast ulegać kobiecie i łagodzić konflikt przez nią wywoływany nie
poszedłem na kompromis lecz zaakceptowałem walkę i ujawniłem całą
złożoność konfliktu w rodzinie. A opisuję własne doświadczenie, lecz nie
tylko. Dzielę się na forum również wynikami obserwacji dokonywanych bez
pośrednictwa "filtrów" narzuconych nieświadomym mężczyznom przez
instytucje matriarchalnego społeczeństwa.

> rodzicowi zawsze można ufac. oczywiscie jesli jest w miare
> normalny:)

No więc na pewno nie można ufać rodzicowi, któremu brakuje poczucia
własnej wartości i który za pomocą dziecka chce to utracone w jego
dzieciństwie poczucie własnej wartości odzyskać. Robi dokładnie to samo
co robili z nim/nią jego rodzice degradując przy tym swoje dziecko.

> kochaj wasc kobiety, bo to doczesnie zazwyczaj najwieksza radosc,
> jaka moze nas spotkac:) wyzwol sie najpierw od siebie, skoro masz
> takie, a nie inne poglady.

Wreszcie kocham kobiety bez uprzedzeń ale osiągnąłem te umiejętność
dopiero gdy uwolniłem się od seksualnego uzależnienia od nich. Dopiero
gdy uwolniłem się od uzależnienia narzuconego mi nieświadomie przez
matkę (od kompleksu Edypa) stałem się dla nich obiektem godnym uwagi a
nie obiektem do wykorzystywania.

> gdybym to czul, to bym wiedzial:) choc faktycznie, chyba nawet blizej
> mi do szowinistow meskich, niz do feminizmu:) oj. po prostu, z
> szowinistami mozna porozmawiac, natomiast z feministkami to nawet nie
> ma o czym:)

Znaczy się, że albo rozumiesz się z feministkami bez słów i Ty
akceptujesz ich wrogi stosunek do mężczyzn albo jesteś tak wystraszony,
że one z Tobą nie chcą rozmawiać i Ciebie lekceważą.

> dawno, dzieki Bogu i sobie - choc nie wiem, prawde mowiac, w jakiej
> kolejnosci - dotarlem. ale nie jest to twoja Prawda:)

To podziel się z nami wszystkimi tą swoją Prawdą. Może okaże się ona
prawdą prawdziwszą od mojej. Bo tak to nie wiemy czy w przysłowiowym
worku, który nam oferujesz, jest żywy kot.:)

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net