Re: Rozmowa ze Świadomością.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
Date: Sun, 19 Nov 2017 08:07:24 +0100
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>

j...@o...pl pisze:

> pewna prawde, to mozna mowic tylko o Prawdzie, Bogu, Chrystusie i
> Duchu Swietym. no i ewentualnie o Panu Jezusie chyba tez. po co ktos
> np. mialby oznajmniac swiatu, ze lubi sie kochac z klaczami, czy
> ogierami dajmy na to. oczywiscie, niech mowi o tym Bogu;

Ty chyba masz na myśli swego Boga osobistego, mściwego i zachłannego,
rozkazującego Ci i wydającego polecenia, który nie jest w stanie
zaakceptować tego, że mógłbyś domagać się równoprawnej z nim relacji. A
wiesz skąd to masz? I dlatego takie bzdurne przykłady wymyślasz.;)

> dla mnie czy swiata jest to wiadomosc niepotrzebna, choc o ile ja
> pomysle "dziwny czlowiek", to swiat go zlinczuje, jesliby
> gdziekolwiek w hierarchii ludzkiej chcial sie powspinac. a nawet
> zwykli ludzie by go kamieniami obrzucili, z przekonania ze jest to
> dobre, gdyby w tych czasach nie bylo to karalne.

Zwykli ludzie, nieświadomi ludzie ulegają namowom tych, którzy są
zainstalowani w hierarchii niewolniczego społeczeństwa ponieważ ci wyżej
siedzący boją się zrezygnować z władzy. Nie ufają swoim rabom i obawiają
się, że gdyby zrezygnowali ze sprawowania władzy nad umysłami innych to
ci inni by ich zjedli. Każdy bowiem widzi świat na swój sposób i mierzy
innych miarą według której sam postępuje.

> po prostu Leosiu nakłaniasz Duch Prawdy do zajmowania sie tym, co
> złe moce ci podpowiadaja, i żeby za twoim przykładem zamknął oczy na
> sprawy istotne.

Mylisz się Jacku. To ja namawiam Duch Prawdy do otwarcia oczu na
deformacje Rzeczywistości i uwolnienie naszego świata od tych patologii.
Nikt za nas tego nie zrobi gdyż to my, ludzie tworzymy tą Rzeczywistość
na nasz własny użytek za pomocą naszej Świadomości. Jeżeli uzmysłowimy
sobie przyczynę tej naszej niedoskonałości i zaakceptujemy ją jako błąd
rozwojowy to będziemy mogli się od niej uwolnić. Bez tej akceptacji
patologie będą się tylko pogłębiać i w końcu skończymy się jako gatunek
tak jak skończyły swoją egzystencję szczury z doświadczenia Calhoun'a.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net