Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 24 Nov 2017 17:16:22 -0800 (PST)
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<ouq7dv$msr$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<ov0v31$tnb$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 11:27:46 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> A co to jest ta "bańka informatyczna"?

> Jestem odmiennego zdania. Granice to zniewolenie i ograniczenie umysłowe.:)

częstokroć to one są wolnością.
i to dopiero wtedy prawdziwą,
kiedy sam z siebie niektóre z nich przestrzegasz,
bo wiesz, ze to dobre.

> Mylisz się. Ja po prostu przestałem się bać że zostanę odstawiony od
> hymenu i obnażyłem babską manipulację oraz specjalność kobiet:
> psychiczną przemoc.

ja nigdy takiego odstawienia sie nie balem:)
po prostu sa rzeczy pewne, na zasadzie wzajemności chyba.
ja nie opuszcze zony, gdybym nawet swiecie zakochal sie w innej kobiecie,
wiec ona tez, gdybym nawet stal sie szowinista meskim.
to takie normalne sprawy:)

co do przemocy psychicznej, to jest ona obustronna
i zazwyczaj wszechobecna przy wszelkich zdan roznicach,
choc najczesciej malo zauwazalna.

> A macie córki, synów czy tez mieszane?

corka, syn, corka - zadowolony?:)

> Może odbierzesz to jako samochwalstwo z mojej strony, ale trzeba mieć
> trochę odwagi i byc mocno zdeterminowanym by odważyć się przeciwstawić
> kobiecie i całemu systemowi, który został zbudowany pod jej dyktando dla
> ochrony wyłącznie jej praw.

prawa kobiet do dzieci sa wieksze niz meskie,
bo z wspolnej duszy, ale niemalze tylko z ich ciala powstaly;
stad nie dziw sie matkom, ze bledy swych dzieci czesto bezkrytycznie
wybielaja. natomiast my, ojcowie, choc te bledy zauwazamy,
to dajemy im wolnosc w ich wlasnej drodze zyciowej.

> Popatrz na rodzinę jak na stado. Jeżeli skrzywdzisz jedno z dzieci to
> jest to dla pozostałych sygnał, że tak samo mogą zostać skrzywdzone
> jeżeli tylko nie podporządkują się woli wszechwładnego rodzica. I jak
> myślisz długo się będą wychylać ze swoimi pragnieniami? Chociaż dziecko
> długo wierzy, że uda mu się zmienić rodzica. I poświęca się...

nawet Boga Jahwe moze zmienic czlowiek, oczywiscie o ile On byl taki,
jakim Go opisuja. wiec dzieci rodzicow tez zmienic moga, choc zazwyczaj
stare drzewa trudniej poddaja sie zmiennosci, ale tez sa bardziej odporne
na nowomodne manipulacje. prawda jest taka, ze niech zmieniaja sie ci,
ktorzy maja mniej dobre poglady.
oczywiscie moze byc odwrotnie, tylko ze to jest, na przestrzeni dziejow,
bezwartosciowe i nawet dla tymczasowych korzysci dyskusyjne.

> Ale i z wzajemnością i za obopólną świadoma zgodą. Dopiero wtedy można
> się stopić w jedną całość. To moje marzenie chociaż czasami wątpię czy
> uda mi się je zrealizować...

uda się, Leoś:)
będzie dobrze.

jacek