Re: Rozmowa ze Świadomością.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 24 Nov 2017 17:51:36 -0800 (PST)
<ot52rf$nte$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<otjs1e$fgt$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<ouq7dv$msr$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<ov105l$el6$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Rozmowa ze Świadomością.
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 11:46:14 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> To kota Schroedingera chodziło. No ale bez Heisenberga nie było by
> Schroedingera.

przeciez wiadomo, ze stad nawiazanie.
jednak sa stany martwe i zywe jednoczesnie.

jacek

> A co do samej nieoznaczoności Heisenberga to istotnie,
> uważam jego wymysł jako coś co wydawało mu się nie do obalenia. Coś
> dzięki czemu nikomu nie udałoby się go przyłapać na manipulacji i
> oszustwie. Wszak świat cząstek elementarnych to wielka parada...
> oszustów. To świat ludzi, którzy wymyślają niestworzone i nieistniejące
> byty po to by się wywyższyć nad innych, by chociaż chwilowo uciec od
> doskwierającego im poczucia niższości wywoływanego nierozwiązanym
> kompleksem Edypa. A w przypadku kobiet nierozwiązanego i zakłócającego
> umysł kompleksu Elektry...

Ty Loos to chyba masz kompleks na tle tych kompleksow.
kompleks Edypas, Elektry i tylko Bog wie jeszcze jakie.
pieprz to; po prostu nie czytaj kompleksow zakomleksionych ludzi;
zwlaszcza, ze te niby kompleksy to tylko odwzorcowanie psychiki
niektorych osob. doprawdy nic nadzwyczajnego:)
tak mi podpowiada moje zwyczajne ego:)

jacek