Rozmowy aniołów

101. Data: 2009-10-24 21:14:59

Temat: Re: Rozmowy aniołów
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:10:03 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ku temu okazja, czyli nie na zawołanie, a odnośnie do sytuacji.

Ktoś, kto prawie nie robi błędów w życiu, to i nie ma za bardzo z czego się
śmiać. Skutkiem tego trzeba długo czekać, aż się znowu sam z siebie
zaśmieje :-)
--

Ikselka.

102. Data: 2009-10-24 21:21:21

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ktoś, kto prawie nie robi błędów w życiu, to i nie ma za bardzo z czego się
> śmiać. Skutkiem tego trzeba długo czekać, aż się znowu sam z siebie
> zaśmieje :-)

A jednak musiałaś się sowicie wyspowiadać ze swojej bytności w Usenecie,
czyli coś by się tam znalazło do śmiechu.

--

Paulinka

103. Data: 2009-10-24 21:22:18

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:07:05 +0200, Robakks napisał(a):

[...]
> Opisałeś piekło
> \|/ Re1

Touche.
Piekło to jedna z piękniejszych metafor internetu.

--
http://my.opera.com/zielski

104. Data: 2009-10-24 21:24:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:21:21 +0200, Paulinka napisał(a):

> A jednak musiałaś się sowicie

Przesada.

> wyspowiadać ze swojej bytności w Usenecie,
> czyli coś by się tam znalazło do śmiechu.

Nawet z niczego trzeba się spowiadać.

--

Ikselka.

105. Data: 2009-10-24 21:28:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przesada.

Czyżby?

> Nawet z niczego trzeba się spowiadać.

Nie wiem, nie praktykuję.

--

Paulinka

106. Data: 2009-10-24 21:34:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielski" <z...@o...pl>
> [...]

> [...]

> Touche.
> Piekło to jedna z piękniejszych metafor internetu.

Każdy ma takie piekło jakie sobie stworzy.
No cóż... z gustami się nie dyskutuje. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

107. Data: 2009-10-24 21:55:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:28:40 +0200, Paulinka napisał(a):

Hanka to

> Czyżby?

Oczywiście.

> Nie wiem, nie praktykuję.

Spróbuj.
--

Ikselka.

108. Data: 2009-10-24 21:59:25

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Oczywiście.

> Spróbuj.

Nie czuję potrzeby.

--

Paulinka

109. Data: 2009-10-24 22:42:15

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

-------------- Jak

> Ech. Jak wiadomo, zwrot "jak wiadomo" i jego wersja - mocniejsza - "jak
> powszechnie wiadomo" to zwroty używane w pracach naukowych oznaczające
> odpowiednio "Gdzieś to było napisane..." oraz "Gdzieś ktoś to cytował ale
> nie chce mi się sprawdzić."
> Serdecznie pozdrawiam.
"jak powszechnie wiadomo" czy też "jak wiadomo" to manipulacja. Używają jej
ci, którzy chcą przemycić kłamstwa w swoich tezach- najczęściej politycy
(będący na usługach służb specjalnych i biznesu) czy tak zwana "trzecia
władza" będąca na usługach polityków. "Jak powszechnie wiadomo, metody
zastosowane przez tego terapeutę są zakazne w wielu krajach, między innymi w
USA" pisał ktoś przebrany za dziennikarza sekując mojego znajomego. Pisał do
wielu ludzi- czytelników gazety, lecz tylko bardzo niewielu wiedziało, że to
brednia: terapia ta nigdzie zakazna nie jest- w Polsce po prostu mało znana.
Chodziło o upierniczenie człowieka i zagarnięcie jego posadki- to wszystko,
ale sądząc choćby z komentarzy pod artykułem- tłum żądał jego głowy.
Jak komuś się nie chce szukać czegoś, co czytał (jak czasem mnie)- to pisze
np: "kilka razy czytałem u różnych autorów"

> Ad rem. Anioły z braku, zapewne rozmawiają o braku tegoż. Co za tym idzie
> prowadzą jałową debatę o bytach abstrakcyjnych, popadając tym samym w
> większą frustrację.

Wiesz, ludzie w pewnym wieku (np po 80 roku) też już praktycznie nie
posiadają tego:-)- ale czy to ich frustruje?:-) Są przez to pozbawieni
niepotrzebnych emocji- patrzą więc trzeżwo na wiele spraw:

serdecznie pozdrawiam

Chiron

110. Data: 2009-10-25 09:39:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Łatwo sobie wyobrazić linię prostą nieskończoną i nieograniczoną
> na której umieszczone są barany. Ponieważ linia jest nieskończona
> i nieograniczona to i barany tworzą zbiór nieskończony i nieograniczony.
> Ten zbiór ma tylko jedną wadę: nie zawiera żadnej owcy.
> Jak widzisz taki zbiór nie jest wszechświatem bo ogranicza go
> BRAK owiec, a we wszechświecie owce SĄ. :-)

zapominasz, ze baran to tez owca, ech :)

--
bla

Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa