Różne żołądki - Europa dwóch prędkości

21. Data: 2017-04-11 07:36:40

Temat: Re: Różne żołądki - Europa dwóch prędkości
Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-10 o 22:23, Animka pisze:

> Prawda czy fałsz?
>
> Kiedyś mamusia karmiła mnie łyżką tranu. Taki trend wtedy był. Nawet nie
> protestowałam, ale z czego był ten tran faktycznie to do dzisiaj nie wiem.

Z unry

22. Data: 2017-04-11 09:59:21

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2017 o 07:36, Roman Rogóż pisze:

> Z unry

Unra podsyłała oliwę a nie tran.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

23. Data: 2017-04-11 13:20:27

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-11 o 09:59, Wiesiaczek pisze:

> Unra podsyłała oliwę a nie tran.

Możliwe, ja tego nie pamiętam :)

24. Data: 2017-04-11 19:37:55

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2017 o 13:20, Roman Rogóż pisze:

> Możliwe, ja tego nie pamiętam :)

A ja tak.
Dlatego mało zabawne jest, gdy ktoś udaje eksperta nie mając zielonego
pojęcia o temacie.
To nie tylko do Ciebie, to obecnie zjawisko powszechne w internecie.

25. Data: 2017-04-11 19:51:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwę też. Zresztą kto to wie, co to było -- https://youtu.be/euDyh7isWiI .

--
Jarek

26. Data: 2017-04-12 09:27:11

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tak.
> Dlatego mało zabawne jest, gdy ktoś udaje eksperta nie mając zielonego
> pojęcia o temacie.
> To nie tylko do Ciebie, to obecnie zjawisko powszechne w internecie.

Człowieku wyluzuj, taki stres szkodzi :)
Nie jestem żadnym ekspertem od unry. Użytkownik "animka" napisał że nie
wie z czego był ten tran (czy z wieloryba czy z czegoś innego). Ja tez
nie wiem z czego był ten tran, a że miało to miejsce dawno temu więc
zażartowałem że skoro nie z wieloryba to może z unry, czyli bardzo dawno
temu, taka hiperbola literacka.
Smutne ze nawet żarty trzeba teraz tłumaczyć.
Proponuję mniej TVNu, a sięgnąć do archiwów powtórki z rozrywki czy
kabaretu Tey, Loża 44 albo nawet Starszych Panów.
Gra słów i ukryty podtekst.
Pozdrawiam świątecznie wszystkich tu zebranych.

.=""=.
/ _ _ \
| d b |
\ /\ / ,
,/'-=\/=-'\, |\ /\/ \/| ,_
/ / \ \ ; \/` '; , \_',
| / \ | \ /
\/ \ / \/ '. .' /`.
'. .' `~~` , /\ `"`
_|`~~`|_ . `"
/|\ /|\

27. Data: 2017-04-12 16:09:59

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2017 o 09:27, Roman Rogóż pisze:

> [...]
> Proponuję mniej TVNu, a sięgnąć do archiwów powtórki z rozrywki czy
> kabaretu Tey, Loża 44 albo nawet Starszych Panów.

Spoko, może trochę wyszło ostro, ale jak wspomniałem, jest to zjawisko
powszechne i kiedyś musiałem zareagować. A że wypadło na Ciebie to
przypadek:)

Dołączam się do życzeń :)

28. Data: 2017-04-20 23:33:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Dzięki. Jestem po prostu zaskoczona, że z buraków można też zrobić dżem.

Najlepsi w erzatzach byli i są Niemcy - u nich całe "Arbeit macht frei"
"jechało" na "marmoladzie" z buraków, "chlebie" z otrąb i "zupie" z brukwi.
:-/

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

29. Data: 2017-04-22 00:52:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-20 o 23:33, Ikselka pisze:

> Najlepsi w erzatzach byli i są Niemcy - u nich całe "Arbeit macht frei"
> "jechało" na "marmoladzie" z buraków, "chlebie" z otrąb i "zupie" z brukwi.
> :-/

W czasie wony to było nawet pożywne dla robotników przymusowych.

--
animka

30. Data: 2017-04-22 01:16:06

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-22 o 00:52, Animka pisze:

> W czasie wojny to było nawet pożywne dla robotników przymusowych.

Poprawiłam brak litery w "wojny".

--
animka

jaka maszyna ?
co zrobić z 'kipiącym' miodem
Magiczny tróikącik ze strzałkami i z cyferką w środku...
Mlekomat - zakup 16 l mleka?
Przystawka tarka do ziemniaków w Zelmerze