Re: Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika

From: Ania Guciowa <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rozruch pieca olejowego po napełnieniu zbiornika
Date: Thu, 24 Apr 2008 06:26:16 -0700 (PDT)

On 24 Kwi, 10:43, "RobertP." <r...@p...onet.pl> wrote:

> Ja mam doświadczenia z sytuacją kiedy wyssanie do końca oleju opałowego
> powodowało zapowietrzenie rurki doprowadzającej olej do pieca. Jakoś
> zawsze udawało mi się to jakoś odpowietrzyć poprzez zdjęcie odstojnika
> przy piecu i pozwolenie aby trochę oleju wyciekło (nie wiem czy to
> poprawna procedura, ale kocioł też był wynajęty razem z domem ;)

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Nie zdołałam jednak wczoraj ich
przeczytać, a wieczorem wpadli znajomi - właściciel się nie odnalazł:
( - i pomogli nam własnie odpowietrzyć rurkę doprowadzającą olej do
pieca.
Dom wynajmujemy razem z piecem.

O regulacji pieca - pierwsze słyszę, ale spróbuję zgłębić temat.

Pozdrawiam!
Ania