Re: Rozrywkowo...

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Rozrywkowo...
Date: Wed, 21 Jun 2017 19:18:28 -0500
<d...@g...com>
<oi5m7s$g4l$2@dont-email.me> <oi5sr6$t5g$1@node1.news.atman.pl>
<oi6jpd$fq9$4@dont-email.me> <oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl>
<oidns7$ot6$1@dont-email.me> <oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl>

"Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message
news:oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl...

> Czyli jesteś jakimś kryptoislamistą, podzielasz
> punkt widzenia islamistów.

Wyciągasz nieuprawnione wnioski.
W tym jednym konkretnym temacie podzielam ich punkt
widzenia co bynajmniej nie oznacza że popieram ich w jakimś
innym temacie.

> Wcielenie Boga polegało na tym, że przyjął on ludzką,
> a więc śmiertelną naturę.

Bzdura. Ludzie nie zmartwychwstają.

> JCH można było więc zranić,
> a nawet zamordować w mękach na krzyżu.

No właśnie nie można było.

> Ciało Chrystusa
> było ziemskie, śmiertelne, podatne na ludzkie przypadłości.

E tam. Spłodzone było podobno przez Ducha Świętego :-)

> Po zmartwychwstaniu ciało Chrystusa stało się chwalebne,
> niezniszczalne, było to jakaś nieznana dotąd cudowna wyższa
> forma życia.

ha ha ha :-) Bajki to Ty umiesz opowiadać.

> Jeżeli by pozorował, to dlaczego bał się
> tego co będzie cierpiał?

Udawał. Dla teatru.

> Bał się tak, że cierpiał nawet na hematidrosis.

Jasne, masz rozpoznanie/diagnozę ze szpitala w Pcimiu Górnym?

> Modlił się nawet aby jeśli to możliwe
> ominął Go ten Kielich męki. Jeżeli by udawał albo grał
> teatr w ogóle by się tym nie przejmował.

Oczywiście Ty wiesz co robiłby a czego nie robiłby nieśmiertelny
bóg który chciałby upozorować swoją śmierć :-)) ha ha ha.

> Przestań więc
> bredzić o jakichś teatrach, to nie ma za grosz sensu.

Nie ma za grosz sensu że dorosły człowiek jak Ty może wierzyć
w takie dziecinne bajeczki jak ta o śmierci nieśmiertelnego boga.

-prophecy-about-his-return/

> Kolejny głupiec podsyła jakieś brednie z googli.
> Co mnie to obchodzi, że jakiś idiota napisał coś na jakiejś stronce?

No zarzucasz mi brednie, więc wykaż że nie mam racji.
Przeinaczyli cytaty?

> Nigdzie JCH nie mówił, że Jego powtórne przyjście będzie za życia
> niektórych słuchaczy.

A jednak mówił, masz tam cytaty. Doucz się.

> Mówił np. "niektórzy z tych co tu stoją, nie
> zaznają śmierci aż ujrzą Go przychodzącego z mocą (...)".

Po polsku mówił? Ciekawe...

> Mówił
> to w kontekście zapowiedzi swej męki

Jakiej męki? Tej pozorowanej?

> - wypełnił to szybko, bo już
> w niedzielę Zmartwychwstania - wtedy wielu uczniów Jego zobaczyło
> Go w mocy i z pełnią władzy na niebie i ziemi. Tym manipulatorom
> coś się we łbie pomyliło, albo też celowo wprowadzają w błąd,
> a ty naiwniaku się na to nabrałeś.

Naiwniakiem wierzącym w bajki to jesteś Ty.

> Skoro głosisz że muzułmański rozum jest godzien pochwał
> za "przenikliwość i jasność", to tylko czekać aż cię zarekrutują.

Czekaj. Tylko oddechu nie wstrzymuj bo się udusisz, biedaku.

> Nie. Zastanawiam się natomiast skąd biorą się tacy szubrawcy
> i kanalie jak ty, co śmią takie brednie wygadywać.

Skąd taka emocjonalna reakcja u Ciebie?
Dlaczego mnie przezywasz przekleństwami?
Dlaczego się tak nie po chrześcijańsku zachowujesz?

> Prz 19,29 Dla szyderców gotowe są baty,
> a chłosta na plecy głupiego.

Żal mi cię.