Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.

Subject: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
<oi5m7s$g4l$2@dont-email.me> <oi5sr6$t5g$1@node1.news.atman.pl>
<oi6jpd$fq9$4@dont-email.me> <oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl>
<oidns7$ot6$1@dont-email.me> <oidql6$p3v$1@node1.news.atman.pl>
<oif25n$bq4$1@dont-email.me>
<594b924e$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<oigd7u$tkn$1@dont-email.me> <594bc377$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
<594bc9f4$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<594bd13b$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<oigteo$7dc$1@news.mixmin.net> <oihu8e$qdc$1@node1.news.atman.pl>
<594ce838$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<oij354$u0m$1@node1.news.atman.pl>
<594d552a$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<oijm3l$hhn$1@node1.news.atman.pl>
<594e21ba$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<oil8b8$9rm$1@node2.news.atman.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sun, 25 Jun 2017 09:37:15 +0200

W dniu 2017-06-24 o 10:36, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> To raczej krzywdzący termin. Przede wszystkim- dezinformujący. Owszem,
> zdarzały się takie, ale przecież były one rzadkością. I z pewnością
> nie religia była głównym motorem takiej wojny. No ale piszemy na
> temat, że religia dzieli ludzi. A przecież raczej tak nie jest. Bez
> religii nie da się żyć. Na danym terenie może obowiązywać tylko jedna
> etyka- inaczej nie byłoby możliwe sprawowanie władzy. Jak wyobrażasz
> sobie sądownictwo? No wiem, Niemcy już próbują. Jak będa sądzić
> [...]

Oczywiście że zdarzały, jednak nie w naszym rejonie. ale wojny na tle
religijnym też miały miejsce. Nie można wojny miedzy wyznawcami
Hinduizmu a Islamistami w połowie XXwieku nazwać inaczej niż autentyczna
wojna religijna.

Da się żyć bez religii, jednak będzie to życie uboższe pod każdym względem.

I daj spokój z tym oskarżaniem Islamistów o wszystko co najgorsze. Gołe
fakty świadczą że to my Biali jesteśmy ci źli. Powiedz, ale tak szczerze
- potępiłeś Reagana o zrównanie mieszkalnej dzielnicy Bejrutu razem z
zawartością?

Druga sprawa - dlaczego tak bezgranicznie wierzysz że zamaskowana postać
z nożem w ręku nad kimś klęczącym to Arab? I na podstawie tego nie tylko
oskarżasz ale i wydajesz wyroki?

Nie jestem nadmiernie strachliwy, ale wasze - prawicowców poglądy i styl
bycia przyprawiają mnie o to że dosłownie włosy stają mi na głowie.