Re: Rozwiązywanie konfliktów

Data: 2017-04-29 14:58:13
Temat: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
news:oe1oj8$83e$1@node1.news.atman.pl...

> A o czym ten film? Chiron, wysłałem maila.

Matka jest po terapii. Ma złe relacje z córką, ale ona przeszła terapię i
jest już zupełnie inną osobą. Niestety- córka nie chce mieć z nią żadnych
relacji. Matka prosi więc terapeutę, żeby po prostu uczestniczył (a może
raczej prowadził) ich odbudowę więzi. To jest autentyczna sytuacja,
autentyczny psycholog, który ją prowadził. Wygląda to tak, jakby kamera po
prostu w pewnym momencie pojawiła się i w innym- wyłączyła się.

--
Chiron