Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

11. Data: 2018-10-14 20:10:20

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-14 o 19:40, XL pisze:

> Tylko czemu ta ,,mądrość" akurat teraz?

Bo wie, że faszyści nie mają szans i wcześniejsze konszachty z
faszystami są kulą u nogi. I będą po wsze czasy...

To prosta kalkulacja, liczy na to, że jakaś mała część jego
wcześniejszych wyborców ma krótką pamięć. I że odzyska chociaż parę głosów.

> Czemu nie od zarania ani nie po
> wyborach?

Bardziej interesujące jest to, czy serio żałuje kontaktów z faszystami i
się tego wstydzi, czy tylko ukrywa swoje sympatie żeby oszukać
naiwniaków, tak jak pisiory ukrywali Macierewicza przed wyborami.

> O czym my mowimy - Kukiz jaki jest, każdy widzi.

I dlatego ponosi teraz konsekwencje. Zadawanie się z faszystami nigdy
nie popłaca. Rachunek będzie wystawiony prędzej czy później, wystarczy
zajrzeć do podręcznika historii żeby się tego dowiedzieć. Jemu się nie
chciało, więc płaci za lenistwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-10-14 21:36:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> nie popłaca. Rachunek będzie wystawiony prędzej czy później, wystarczy
> zajrzeć do podręcznika historii żeby się tego dowiedzieć. Jemu się nie

Masz podreczniki ,,historii" z 1953 roku.

--
XL

13. Data: 2018-10-15 09:23:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-14 o 21:36, XL pisze:

> Masz podreczniki ,,historii" z 1953 roku.

A ty masz takie, w których napisali, że fajnie jest być faszystą i rasistą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-10-15 13:58:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A ty masz takie, w których napisali, że fajnie jest być faszystą i rasistą?

Wręcz przeciwnie - takie, w ktorych mówi się o nacjonalizmie jako zdrowym
NARODOWYM odruchu, tępionym przez systemy totalitarne - komunistyczny i
unijnoeuropejski - inputowanym uciemiężonym narodom przez całe
dziesięciolecia oraz dziś jako rasizm i faszyzm.
A ty jesteś tego klasycznym produktem.

--
XL

15. Data: 2018-10-15 14:25:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Wręcz przeciwnie - takie, w ktorych mówi się o nacjonalizmie jako zdrowym
> NARODOWYM odruchu, tępionym przez systemy totalitarne - komunistyczny i
> unijnoeuropejski - i

im

> putowanym uciemiężonym narodom przez całe
> dziesięciolecia oraz dziś jako rasizm i faszyzm.
> A ty jesteś tego klasycznym produktem.

J.w.

--
XL

16. Data: 2018-10-15 15:41:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2018 o 16:53, Kviat pisze:

> [...]

Biedny Kukiz! Dopiero teraz się zorientował, z kim ma do czynienia.

Ewa

17. Data: 2018-10-15 15:45:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Biedny Kukiz! Dopiero teraz się zorientował, z kim ma do czynienia.

Właśnie! Dlatego nie nadaje się na lidera partii i ludzie nie powinni mu
ufać. Kto wie, dokąd ich zaprowadzi!

--
XL

18. Data: 2018-10-15 16:07:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-15 o 13:58, XL pisze:

> Wręcz przeciwnie - takie, w ktorych mówi się o nacjonalizmie jako zdrowym
> NARODOWYM odruchu,

Czyli nie "wręcz przeciwnie" :):)
To jakieś podręczniki pisane przez Goebbelsa?

> tępionym przez systemy totalitarne - komunistyczny i
> unijnoeuropejski

Czyli system faszystowski to przeciwieństwo systemu totalitarnego, bo
pochwala nacjonalizm jako zdrowy NARODOWY odruch?

Zajebiste :):):)

> - inputowanym uciemiężonym narodom przez całe
> dziesięciolecia

No bo faszyści przecież narodów nie ciemiężyli... Oni je okupowali i
zamykali w obozach koncentracyjnych, żeby chronić tych ludzi przed
systemami totalitarnymi...

Jak ty coś pierdolniesz, to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.

> oraz dziś jako rasizm i faszyzm.

LOL :)
Czyli gdy twoi koledzy publicznie przyznają, że są faszystami albo
rasistami, to nie są faszystami ani rasistami, a tylko mają zdrowy
NARODOWY odruch :):)

> A ty jesteś tego klasycznym produktem.

:):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-10-15 16:11:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-15 o 15:41, FEniks pisze:

> Biedny Kukiz! Dopiero teraz się zorientował, z kim ma do czynienia.

Wzięli go znienacka.
Też mnie to bawi :)

Pozdrawiam
Piotr

20. Data: 2018-10-15 16:59:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Czyli gdy twoi koledzy publicznie przyznają, że są faszystami albo
> rasistami, to nie są faszystami ani rasistami, a tylko mają zdrowy

Ten uśmiech to potwierdza.

--
XL

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?