Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

21. Data: 2018-10-15 17:25:20

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Wzięli go znienacka.
> Też mnie to bawi :)

Dopiero teraz?
:-)))

--
XL

22. Data: 2018-10-15 17:56:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-15 o 17:25, XL pisze:

> Dopiero teraz?
> :-)))

A skąd ci się uroiło, że dopiero teraz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2018-10-15 20:43:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A skąd ci się uroiło, że dopiero teraz?

Nic mi się nie uroiło:

,,- Dopiero teraz się zorientował, z kim ma do czynienia.

- Wzięli go znienacka. Też mnie to bawi :)"

Czyżby to, że ,,dopiero teraz się zorientował", bawiło cię ZANIM się
,,dopiero teraz" zorientował?

No no... Coś jeszcze, Pytio?
LOL
--
XL

24. Data: 2018-10-15 22:31:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Bezmózgi pokemonie, to nie ja napisałem, to FEniks :):)

> - Wzięli go znienacka. Też mnie to bawi :)"

WTEDY wzięli go znienacka
TEŻ mnie bawi, że był zaskoczony faszystami.

Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.
Z litości nie wspomnę, że znowu sarkazmu nie rozpoznałaś...

> Czyżby to, że ,,dopiero teraz się zorientował", bawiło cię ZANIM się
> ,,dopiero teraz" zorientował?

Bardziej mnie bawi, że denerwuje cię moje nabijanie się z ciebie do tego
stopnie, że nie ogarniasz o co chodzi :):)

> No no... Coś jeszcze, Pytio?

Tak.
Rób nadal z siebie pośmiewisko :)
Zajebista reklama twojego ONRu (czy tam innego ich klona...)

> LOL

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-10-15 23:26:28

Temat: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No tak wybuduje się jeszcze więcej kościołw.
Będzie jeszcze więcej lekcji religii w szkołach państwowych.
Jeszcze więcej z kasy państwa da się ojcu dyrektorowi
Wprowadzi się:
Zakaz aborcji
Zakaz handlu
Zakaz posiedzeń i zgromadzeń
Zakaz zakazu...

26. Data: 2018-10-16 00:18:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> No tak wybuduje się jeszcze więcej kościołw.

Gwno ci do tego, ile kościołow sobie stawiają ba WŁASNYM terenie i za
WŁASNE pieniądze katolicy.

> Będzie jeszcze więcej lekcji religii w szkołach państwowych.

Tak! Wiem, ty byś chciał pedalskich wykładów.

> Jeszcze więcej z kasy państwa da się ojcu dyrektorowi

Daje się innym, da się i jemu.

> Wprowadzi się:
> Zakaz aborcji

Mordowania nienarodzonych LUDZI.

> Zakaz handlu

...we WSZYSTKIE niedziele (żyją z tym Niemcy, przeżyjesz i ty).

> Zakaz posiedzeń i zgromadzeń

...u Sowy!

> Zakaz zakazu...

...bycia patriotą.

--
XL

27. Data: 2018-10-16 00:32:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Właśnie! Dlatego nie nadaje się na lidera partii i ludzie nie powinni mu
> ufać. Kto wie, dokąd ich zaprowadzi!

Ho ho i jeszcze dalej!

29 września - Kukiz nie popiera Jakubiaka:
https://www.google.pl/amp/s/www.fakt.pl/wydarzenia/p
olityka/pawel-kukiz-zaskakuje-moja-sympatia-jest-nie
koniecznie-mocno-nakierowana-na-naszego/1w7m4zd.amp

14 października - Kukiz już popiera Jakubiaka!
https://wiadomosci.radiozet.pl/Wybory-samorzadowe-20
18/Informacje/Wybory-2018.-Pawel-Kukiz-poparl-Marka-
Jakubiaka-jako-kandydata-w-stolicy

Znowu ,,późno się zorientował" ?
To pewnie po wyborach znowu kogoś będzie przepraszał...

LOL!
--
XL

28. Data: 2018-10-16 04:03:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Z powodu tego co powyżej napisałaś głosuję na SLD.
Na określenie Polak-katolik mam odruch wymiotny.

29. Data: 2018-10-16 10:11:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Z powodu tego co powyżej napisałaś głosuję na SLD.
> Na określenie Polak-katolik mam odruch wymiotny.

,,My to wszystko przejmiemy!" - pewien bardzo (BARZO!)znaczący SLD-owiec po
kilku głębszych, o szpitalach i przychodniach, na przyjęciu niedawno, do
mnie porozumiewawczo.
Głosuj!

--
XL

30. Data: 2018-10-16 10:32:56

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zobaczymy po wyborach!

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?