Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

31. Data: 2018-10-16 10:46:27

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Zobaczymy po wyborach!

Ja MYŚLĘ przed wyborami, a nie po.

--
XL

32. Data: 2018-10-16 11:41:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-16 o 00:18, XL pisze:

> Gwno ci do tego, ile kościołow sobie stawiają ba WŁASNYM terenie i za
> WŁASNE pieniądze katolicy.

Za własne? Ale cię oszukali... :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-10-16 12:50:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Za własne? Ale cię oszukali... :)

OK. Za twoje.
Lepiej ci? Mnie tak :-)

--
XL

34. Data: 2018-10-16 13:55:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-16 o 12:50, XL pisze:

> OK. Za twoje.
> Lepiej ci? Mnie tak :-)

Modelowa katoliczka. Szablon wręcz.
Niczym się nie różnisz od islamistów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2018-10-17 20:23:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/10/2018 o 22:40, XL pisze:
> Wreszcie startujemy! - jest nas już dostatecznie wielu, aby skończyło się
> ignorowanie nas i by Polacy wreszcie Z NASZYCH ust usłyszeli PRAWDĘ o nas i
> sami mogli zweryfikować, jak byli latami oszukiwani przez postkomusze,
> szkalujące nas siły.

Boze, chron Polske

--
gazebo

36. Data: 2018-10-17 21:39:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Modelowa katoliczka. Szablon wręcz.
> Niczym się nie różnisz od islamistów.

I tylko tyle???
Cóż za przemiana :-)

--
XL już po tv-debacie przedwyborczej :-)

37. Data: 2018-10-17 21:41:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Boze, chron Polske

Czy to o tym Bogu, ktorego nie ma?
:-)

--
XL

38. Data: 2018-10-18 20:07:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/10/2018 o 20:41, XL pisze:

> Czy to o tym Bogu, ktorego nie ma?
> :-)

:-] alez jest, w tobie, na sczescie we mnie go nie ma, moge postrzegac
swiat bez walki ideologicznej, zreszta nie w tym rzecz, czasem mam
wrazenie, ze mam wiecej z Boga w sobie nizli ludzie w niego wierzacy,
nieee, to chore, przepraszam

--
gazebo

39. Data: 2018-10-18 23:19:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> :-] alez jest, w tobie,

Dzięki, że to mówisz.

> na sczescie we mnie go nie ma

A przynajmniej tak ci wygodniej myśleć.
Wiesz, bo u ciebie z Bogiem jest jak z robakami - nie lubisz ich, to
uważasz, że ich ,,w tobie nie ma".

--
XL

40. Data: 2018-10-18 23:35:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 23:19, XL pisze:

> Dzięki, że to mówisz.

Niektórzy mają w sobie Napoleona.
Ale rozumiem, że może to być dla ciebie powód do szczęścia :)

> A przynajmniej tak ci wygodniej myśleć.
> Wiesz, bo u ciebie z Bogiem jest jak z robakami - nie lubisz ich, to
> uważasz, że ich ,,w tobie nie ma".

U ciebie z bogiem też jest jak z robakami - lubisz je, to uważasz, że w
tobie jest bóg.

(Skąd wiesz, że gazebo nie lubi robaków? Może lubi? I ta twoja chora
wyobraźnia... Brudne gacie, teraz robaki...:))

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?