Re: Rury w ścianach

From: Michał <p...@n...berdyczow.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rury w ścianach
Date: Sun, 15 May 2005 19:30:55 +0200

Dnia 2005-05-10 15:52,Użytkownik Krzychu uraczył nas tekstem:
> Witam!
>
> Jestem na etapie uzgadniania zmian aranżacyjnych mieszkania kupowanego u
> developera.
>
> Rzeczony developer nie chce zgodzić się na schowanie rur (dopływowych i
> odpływowych dla wody) w ścianach oddzielających sąsiednie mieszkania
> zasłaniając się ogólnie pojętymi "przepisami". Czy faktycznie istnieją
> jakiekolwiek przepisy regulujące położenie doprowadzeń wody czy też ktoś
> posyła mnie tu na drzewo???
>
> I przy okazji:
>
> Czy istnieją przepisy umożliwiające przymuszenie developera do
> [...]

Plany elektryki musi dac , laski nie robi.

Nie mozesz sie wkuwac w sciany nosne! W praktyce jak wykryja , ze
zrobiles taki numer moga Cie zaskarzyc o oslabienie konstrukcji budynku
i obciazyc kosztami naprawy.
Z dzialowymi mozesz robic co chcesz.
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl