Re: Rutyna lekarska?

From: "Dorota M." <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Rutyna lekarska?
Date: Mon, 1 Dec 2003 21:03:14 +0100
Sender: d...@o...pl@212.69.69.6

Użytkownik "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bqfu4u$nk2$1@news.onet.pl...
> leki potrzebują czasu aby zadziałały
> pewnie lekarz uznał że na drugi dzień nie zauważy poprawy,

nie chodzi mi o czas reakcji na antybiotyk, tylko na Fenicort- steryd, który
mała dostała, aby mogła zacząć lepiej oddychać i spać. w tym wypadku lek
miał zadziałać od razu. myślałąm, że równy oddech (ale niestety ciężki) jest
ta poprawą. dopiero w szpitalu dowiedziałam się, jak powinien zadziałać taki
lek. dziecię dusiło się przez całą noc. nie wiedziałam, że ciężki oddech
może być również tego objawem. wydawało mi się, że jak się człowiek dusi to
mu "oczy wychodzą na wierzch". nie potrafie tego opisać, ale było źle a nie
wyglądało na zły stan.nie mam doświadczenia w niewydolności wydechowej

> ( tak już bywa z dziećmi że wszystko sie może zmienić z godziny na
godzinę)
wiem, ok. chodzi mi tylko o to czy mała musiała się tak męczyć zanim nie
pojechaliśmy do szpitala. zdążyliśmy na szczęści na początek zapalenia płuc.
ale czy nie byłoby tego gdyby kazała nam przyjść pi 15 min. aby ją obejżeć
(tak jak sugerowała pielęgniarka robiąca zastrzyk, ale lekarza już nie było)
lub następnego dnia.

> a co do zapalenia ucha hmm.... a ile lat mają pani dzieci 2 do 5 ??
to chore rok i 10 m-cy. Starsza 3 latka na szczęście zdrowa, tylko, że
wyszło, że ma jakiś stary wysięk w uszkach (byliśmy u laryngologa, bo małą
niedosłyszy). Pani doktor nigdy, przy żadnej infekcji nie zajrzała starszej
do uszków. a może nie musiała? kolejny powód do zastanowienia się nad zmianą
lekarza? a może przesadzam?
Pozdrawiam Dorota