Ryba

1. Data: 2000-07-20 18:37:28

Temat: Ryba
Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znudzily mi sie dzisiaj owocowe obiady i zrobilam sobie rybke. Taka jedna
porcje.

Mialam filet z dorsza (taka 1 kostke), osolilam Vegeta i wrzucilam go na
patelnie z olejem, potem, kiedy sie troche podsmazyl pociapalam na takie
srednie kawalki (moze 2 x 2), dorzucilam wycisniety przez praske czosnek (2
zabki), potem pol niezbyt duzej cebulki (odsunelam kawalki ryby na bok, a
cebule podsmazylam na srodku patelni), potem dodalam 1 spory pomidor
pokrojony w kostke (bez skorki) a na koniec swieze listki bazyli. Oczywiscie
pewnie dobrze by sie to komponowalo z jakimis inymi ziolami - wedlug uznania
:))
Podlalam ciut woda, jeszcze troche poddusilam i zjadlam ze smakiem z ryzem
:)))

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2000-07-21 10:09:14

Temat: Re: Ryba
Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martucha napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>
>Mialam filet z dorsza (taka 1 kostke), osolilam Vegeta i wrzucilam go na
>patelnie z olejem, potem, kiedy sie troche podsmazyl pociapalam na takie

A ja Ci rybke inaczej urzadzil.
poczatek podobny.
Ryba w kostce na patelnie, ciut oleju. Rozbabrac rybke na papke ciagle
smarzac. Dodac kubek jogurtu ciagle smazac. Dodac lyzeczke, lub dwie
przecieru pomidorowego i wedlug uznania curry (ja tam zawsze dodaje tak
samo - sypie cala paczke i juz) i jeszcze rodzynki. przesmerzyc to jeszcze i
na makaron klasy spaghetti.

pychotka.

grogreg

NTG: Katan Poszukiwany