Ryba pieczona w piekarniku

1. Data: 2000-07-07 08:11:03

Temat: Ryba pieczona w piekarniku
Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani

Liczę na was bardzo korzystam z waszych przepisów i liczę że teraz też
mi ktos pomoże.

Mam filet z dorsza rozmrożony i nasolony chcę go upiec w piekarniku, co
mam zrobić - żeby się nie wysuszył żeby się przypiekł a nie ugotował...

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-07 08:57:09

Temat: Re: Ryba pieczona w piekarniku
Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zetrknij na post ostrego nt. soli. Darek

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

1. Data: 2000-07-11 13:46:28

Od: "Olga Szpejnowska" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-07-17 14:37:22

Od: "Marek Banaś" <b...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze jest po czasie, moze nastepnym razem.
Jesli w Twoim piekarniku istnieje mx temp 250-280 C, to sprobuj takiej
sztuczki:
Kup calego swiezego dorsza.
Oplucz i pokroj w dzwonka 3-4 cm. (ze skora i oscmi)
Przygotuj zalewe:
5 - 10 lyzek oliwy z oliwek, 5 lyzek octu winnego (z jablek lub inny),
szczypta papryki ostrej, szczypta soli, peczek natki pietruszki drobno
pokroj, glowke czosnku rozbierz na zabki, obierz i wycisnij do zalewy. Wrzuc
do zalewy rybe i wymieszaj (najlepiej reka - z doswiadczenia).Pozostaw w
cieplym miejscu na 1/2 h.

Rozgrzej piekarnik do temp 250-280 C. Na zwykla blache wyloz folie
aluminiowa i wyloz na nia rybe polewajac reszta zalewy.Wstaw do piekarnika
na 10 minut. Pycha.
Pokombinuj z zalewa wedlug wlasnego smaku.

szybko i wykwintnie
mikrofala
Re: Kolacja..
kolacja dla Amerykanow