Re: Rzekoma pandemia grypy

21. Data: 2009-10-17 16:47:01

Temat: Re: Rzekoma pandemia grypy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
news:hbcqs2$h20$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Odpowiedz faszyto i geju na to pytanie,
> a jeśli Cię nie stać, to wypierdalaj kołtunie.
>
> zdar
> =^..^= -,
> farookhar

A co Cię tak wystraszyło JUDA, w poniższej wypowiedzi, że
aż ją wyciąłeś?
cytat:
Nie jesteś dla mnie anonimie JUDA partnerem seksualnym podobnie
jak nie jest dla mnie partnerem seksualnym anonim Józefinka,
zmieniający nicki jak rękawiczki - więc nie interesuj się moją osobą
lecz pisz o sobie:
czy podniecasz się seksualnie na myśl, że to nie Polanski gwałci
13-to letnie dziecko, ale Ty osobiście. Jak tam Twoje emocje
seksualne? Rosną?
A na 5-cio letnie gwałcone dziecko też się podniecasz?
Pisz prawdę. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

22. Data: 2009-10-17 16:51:43

Od: "juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Pisz prawdę. OK?
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

No to napisz prawdę, miłośniku mądrości,
a zacznij od tego, czy jesteś hetero, faszysto.

zdar
=^..^= -,
farookhar

Kto nie jest humanistą, ten musi być faszystą.
http://www.youtube.com/watch?v=2Kjh9lQXLWk

23. Data: 2009-10-17 16:58:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> No to napisz prawdę, miłośniku mądrości,
> a zacznij od tego, czy jesteś hetero, faszysto.

> [...]

Jeśli podniecasz się na myśl, że to nie Polański gwałci dziecko
tylko Ty JUDO - to znaczy, że jesteś pedofilem bo zdradzają Cię
Twoje emocje seksualne?
Wolisz marzyć o gwałceniu 13-to letnich czy młodszych dzieci?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

24. Data: 2009-10-17 16:59:36

Od: "juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Twoje emocje seksualne?
> Wolisz marzyć o gwałceniu 13-to letnich czy młodszych dzieci?
====

Odpowiedz na pytanie, a jeśli nie chcesz, faszysto
i geju, to spierdalaj kołtunie.

zdar

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

A to def., z którą ja się zgadzam.

Gwałt - przemoc fizyczna utożsamiana ze zgwałceniem[1].

Gwałt w języku prawniczym [edytuj]
W języku prawniczym gwałtem określa się nie każdą przemoc, lecz tylko taką o
dużym natężeniu.

Gwałt w języku prawnym [edytuj]
W języku prawnym, na gruncie nieobowiązującego już kodeksu karnego z 1969
r., użycie gwałtu stanowiło znamię przestępstw rozbójniczych. Obecnie
pojęcie gwałtu występuje w prawie wykroczeń jako reminiscencja dawnej
terminologii prawa karnego, a także - co stanowi wyjątek na gruncie prawa
karnego - w art. 166 k.k. z 1997 roku (przestępstwo piractwa)

W orzecznictwie Sądu Najwyższego istniały rozbieżności w kwestii wykładni
pojęcia gwałtu na osobie. Wyrażany był pogląd, że gwałt na osobie oznacza
szczególnie groźną postać przemocy wobec osoby, charakteryzującą się użyciem
siły fizycznej o natężeniu stwarzającym niebezpieczeństwo dla życia lub
zdrowia ofiary.[2] O zakwalifikowaniu zachowania sprawcy jako gwałtu na
osobie, rozstrzygają takie okoliczności jak sposób i forma przemocy, liczba
uderzeń i ich siła, miejsce zadania uderzenia i ważkość tego miejsca dla
zdrowia człowieka, gdyż to przede wszystkim siła fizyczna użyta przez
sprawcę, wobec jej natężenia, decyduje o stworzeniu niebezpieczeństwa dla
życia lub zdrowia człowieka. Istotne są również wiek i uwarunkowania
fizyczne pokrzywdzonego oraz doznany uszczerbek na zdrowiu. Narażenie na
niebezpieczeństwo co najmniej zdrowia pokrzywdzonego wskutek użycia gwałtu
na osobie nie musi łączyć się z doznaniem uszczerbku na zdrowiu.[3]
W innych z kolei wypowiedziach Sąd Najwyższy utożsamiał pojęcie gwałtu na
osobie ze zwrotem przemoc wobec osoby. To stanowisko zostało ostatecznie
uznane za trafne.[4]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwa%C5%82t

> Edward Robak* z Nowej Huty

Co masz przeciwko tej definicji gwałtu,
faszysto i geju ? :o/

zdar
=^..^= -,

25. Data: 2009-10-17 17:07:47

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> ====
>
> Odpowiedz na pytanie, a jeśli nie chcesz, faszysto
> i geju, to spierdalaj kołtunie.
>
> zdar

To ja zadałem pytanie, więc Ty odpowiedz:
podniecasz się seksualnie na myśl, że gwałcisz dziecko
tak jak Twój idol, ten francuski Żyd o przybranym nazwisku Polanski?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

26. Data: 2009-10-17 17:09:28

Od: "juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
Odpowiedz na pytanie albo
wypierdalaj, faszysto.

=^..^= -,

27. Data: 2009-10-17 17:17:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Odpowiedz na pytanie albo
> wypierdalaj, faszysto.
>
> =^..^= -,
> farookhar

Wydrukuj sobie swoje pytanie, zwiń papier w kulkę
i wepchnij sobie do lófcika (po naszemu do dupy)
a następnie odpowiedz na pytanie:

28. Data: 2009-10-17 17:33:52

Od: "juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2009-10-17 17:51:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

Staje Ci ptaszek JUDO gdy czytasz jak Polanski "zabawiał" się
z dzieckiem podając tej małej alkohol i narkotyki?

30. Data: 2009-10-17 18:17:10

Od: "juda =^..^= farookhar" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Fajny wywiad ;)
Dlaczego omija się pewne wydarzenia z Powstania?
Zagadka (medialna)
XLa gra...